Hjælp en familie!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2011

komodo

siw84 skriver:

nej jeg må sige at jeg godt nok os er noget skuffet over der ikke er flere som vil hjælpe...

kommentaren med at være skuffet sprang også mig i øjnene, det var dog en kedelig reaktion på, hvad der i mine øjne er et tigger togt.Jeg synes det er fint at lave sådan en indsamling, ville nok ikke selv gøre det, men man kan ikke tillade sig at være skuffet over at ikke alle sender hvad de har, no offence.Når det så er sagt, undre jeg mig også over om familien ikke har været forsikret?, hvis ikke, er de i mine øjne lidt selv skyld i at de ikke engang har tøj til deres barn.Ved godt jeg måske lyder lidt kold, det er jeg bestemt ikke, men mener at man godt selv må gøre lidt for at dække sig ind.De kan få masser af held og lykke herfra, men det er så også det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

Maise86

Jeg har nogle reoler to til badeværelse eller hvad man nu vil bruge dem til og en reol ting til børneværelse eller som hvis man køber en tillægsplade kan bruges til puslebord. Begge dele forhandles stadig i IKEA. Men det skal afhentes i græsted da jeg lige pt har fravær med barnedåb. Havde de ikke forsikring?

Anmeld

11. marts 2011

..

siw84 skriver:

nej jeg må sige at jeg godt nok os er noget skuffet over der ikke er flere som vil hjælpe...

Er helt sikker på at du ved den kommentar har skubbet nogen væk der ellers ville hjælpe. Det var dog ikke særligt venligt og positivt at blive skuffet over at folk ikke vil hjælpe nogen fremmede mennesker!

Anmeld

11. marts 2011

Na-Wi

Jeg har et puslebord de gerne må få hvis de mangler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.