Hjælp en familie!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2011

siw84

Troldepussen skriver:

Hvor befinder de sig henne, jeg har ca 20 kg pigetøj i 56-74 de må få, men jeg nægter at sende det med post. Har også en skråstol og et legetæppe (ved dog ikke om den tilhørende sparkeplade virker længere). Tingene befinder sig i sønderjylland.

nej det kan jeg da godt forstå men hvis du har en mail eller noget som de kan kontakte dig på hvis det er, så gir jeg dem det gerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

siw84

Sallisørøver skriver:

hvor bor du henne???

jeg bor i hvidovre

Anmeld

10. marts 2011

Kamulla

siw84 skriver:

jeg bor i hvidovre

det var jo ikke så langt væk... hvis i kommer forbi taastrup burde jeg godt kunne finde noget til dem har desværre ikke meget da en del røg under en vanskade i kælderen.. men har noget. ..

Anmeld

10. marts 2011

mizzblondie

vil vildt gerne hjælpe men har ingen ting selv i nu da jeg kun lii ska til at være mor første gang men sender alt håb til den stakkels familie og håber de får alt den hjælp der er at hente

Anmeld

10. marts 2011

Zeus

Har smidt en besked i din GB

Anmeld

11. marts 2011

siw84

Sallisørøver skriver:

det var jo ikke så langt væk... hvis i kommer forbi taastrup burde jeg godt kunne finde noget til dem har desværre ikke meget da en del røg under en vanskade i kælderen.. men har noget. ..

nej hvor ærgeligt.. men vi kan da aftale en dag her i weekenden hvor jeg lige kan komme forbi.. selv lidt er en stor hjælp

Anmeld

11. marts 2011

siw84

mizzblondie skriver:

vil vildt gerne hjælpe men har ingen ting selv i nu da jeg kun lii ska til at være mor første gang men sender alt håb til den stakkels familie og håber de får alt den hjælp der er at hente

hvor skønt.. nej selvfølgelig så skal du jo selv ud og have købt en masse til din lille baby men tusind tak for dine tanker til familien.. rart du om ikke andet gav det en smule opmærsomhed selv du ikke kunne hjælpe men gerne vil

held og lykke med den lille

Anmeld

11. marts 2011

betski

siw84 skriver:

nej jeg må sige at jeg godt nok os er noget skuffet over der ikke er flere som vil hjælpe...

Det er frygteligt det din veninde og familie går igennem, men synes ikke du kan tillade dig at være skuffet. Jeg ville f.eks hellere end gerne hjælpe, men har ikke noget at bidrage med. Tror ikke du skal tage det som at folk er ligeglade og ikke vil hjælpe, men de har måske ikke noget at bidrage med.

Anmeld

11. marts 2011

Benjamins'mor

Jeg ville også vildt gerne hjælpe. Men jeg har desværre en dreng, så der er ikke meget jeg kan bidrage med.

Og så er han kun 2 mdr, så han er jo langt fra færdig med tremmeseng, barnevogn, legetøj osv.

Men sender alle mine tanker til den stakkels familie. Det er bare så sørgeligt når sådan noget sker.

Ikke fordi jeg undre mig over dette indlæg eller noget? Det må du endelig ikke tro. Men vil bare lige høre, har de ikke haft forsikring på hus eller noget. For hvis så kunne de jo også få lidt penge fra deres forsikring til at købe lidt nyt.

Anmeld

11. marts 2011

Kamulla

ej det går først op for mig det er en pige og ikke dreng... kan gå ned senere og se hvad jeg har som er neutralt... og vender tilbage... puslebord, træmmeseng og legetøj gik også til under vandskaden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.