Hjælp en familie!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.198 visninger
23 svar
0 synes godt om
9. marts 2011

siw84

Hej mig og min veninde hjælper en familie som den 27 feb. mistede deres hjem og alt hvad det inkluderer i en brand som de og deres 3 uger gamle datter kun lige akurat nåede ud af..

Men hvis der er nogen af jer skønne quinder der ønsker at donere tøj til den lille som i ikke skal bruge mere og lade det gå til et godt formål, så ville det være en kæmpr hjælp for familien

i kan enten sende det til mig, komme og aflevere det eller vi kan komme og hente det.. de kommer hjem til min veninde på mandag så det er med lidt kort varsel, men al hjælp modtages. så skriv en PB til mig.

Så åben jeres hjerter og hjælp en stakkels familie som virkelig kan bruge selv den mindste hjælp

Vi takker jer alle for jeres hjælp.

Knus siw og rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

isimaven

vil gerne hjælpe 

har sendt pb

hilsen isimaven

Anmeld

9. marts 2011

siw84

siw84 skriver:

Hej mig og min veninde hjælper en familie som den 27 feb. mistede deres hjem og alt hvad det inkluderer i en brand som de og deres 3 uger gamle datter kun lige akurat nåede ud af..

Men hvis der er nogen af jer skønne quinder der ønsker at donere tøj til den lille som i ikke skal bruge mere og lade det gå til et godt formål, så ville det være en kæmpr hjælp for familien

i kan enten sende det til mig, komme og aflevere det eller vi kan komme og hente det.. de kommer hjem til min veninde på mandag så det er med lidt kort varsel, men al hjælp modtages. så skriv en PB til mig.

Så åben jeres hjerter og hjælp en stakkels familie som virkelig kan bruge selv den mindste hjælp

Knus siw og rikke

familien kan også godt bruge legetøj og kvindetøj i str L.. husk alt vil være en hjælp..

Anmeld

10. marts 2011

isimaven

opper denne lige er der virkelig ikke andre der vil!!!

Anmeld

10. marts 2011

frk Jensen

Jeg ville også gerne donere lidt ting, men der er lidt langt at køre til sjælland med det...

Har en tremmeseng, legesager de bare kan komme og hente..

Anmeld

10. marts 2011

siw84

isimaven skriver:

nej jeg må sige at jeg godt nok os er noget skuffet over der ikke er flere som vil hjælpe...

Anmeld

10. marts 2011

siw84

frk Jensen skriver:

Jeg ville også gerne donere lidt ting, men der er lidt langt at køre til sjælland med det...

Har en tremmeseng, legesager de bare kan komme og hente..

super hvis du har en mail eller nr de kan kontakte dig på så vil jeg i hvert fald give dem det

Anmeld

10. marts 2011

Carina1977

isimaven skriver:

Jo hvis jeg havde noget. Men nu har jeg ikke lige tøj i str. L, da jeg ikke hører til de mindste  og så er min dreng 10 år, så det legetøj vi har er ikke lige alderssvarende. Hvis jeg havde noget, ville jeg da helt klart også hjælpe

Men det er meget trist det de har været ude for

Anmeld

10. marts 2011

Troldepussen

Knus siw og rikke

Hvor befinder de sig henne, jeg har ca 20 kg pigetøj i 56-74 de må få, men jeg nægter at sende det med post. Har også en skråstol og et legetæppe (ved dog ikke om den tilhørende sparkeplade virker længere). Tingene befinder sig i sønderjylland.

Anmeld

10. marts 2011

Kamulla

hvor bor du henne???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.