Hvor meget voksede dine babser?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

Fenja09

170811 skriver:

Ja som overskriften siger, er jeg bare ude efter lidt svar på babse størrelsen!

Jeg ved godt at det nok er rimelig forkselligt men man har jo mange tanker i hoved i denne tid.

Jeg har selv silibabser - så fra naturens side har jeg utroligt små bryster. Jeg har lige fået ny bh fordi jeg synes jeg havde lidt ondt i skuldrene og tænkte bhen var for lille eller for lidt støttende, for de er vokset lidt allerede (17+0). Jeg blev målt til 70G  var lige ved at falde bagover da hun fortalte mig det, og grinende kom over med en bh der lignede noget der var meget for stort. Jeg tog den på, og bh damen sagde, den er jo virkelig fin, og ja den sad perfekt.

Så nu bliver jeg jo helt nervøs for at ende ud med bryster på størrelse med vandmeloner.

Hvor meget voksede jeres?

Jeg har store bryster fra naturens side, ikke vildt og voldsomt, men en D eller DD og mine er ikke vokset endnu og jeg er i 16. uge, MEN hold op mine brystvorter er ømme...og de er også blevet lidt større end de normalt er. Ellers er der ikke nogen forskel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Ni-ko-li-ne

170811 skriver:

Ja som overskriften siger, er jeg bare ude efter lidt svar på babse størrelsen!

Jeg ved godt at det nok er rimelig forkselligt men man har jo mange tanker i hoved i denne tid.

Jeg har selv silibabser - så fra naturens side har jeg utroligt små bryster. Jeg har lige fået ny bh fordi jeg synes jeg havde lidt ondt i skuldrene og tænkte bhen var for lille eller for lidt støttende, for de er vokset lidt allerede (17+0). Jeg blev målt til 70G  var lige ved at falde bagover da hun fortalte mig det, og grinende kom over med en bh der lignede noget der var meget for stort. Jeg tog den på, og bh damen sagde, den er jo virkelig fin, og ja den sad perfekt.

Så nu bliver jeg jo helt nervøs for at ende ud med bryster på størrelse med vandmeloner.

Hvor meget voksede jeres?

da jeg blev gravid var jeg en 75F-G..... under graviditeten 80H og nu en 80F-G

Anmeld

10. marts 2011

170811

Tina&Daniel skriver:

Inden jeg blev gravid havde jeg en mellemstor B
Da jeg havde født havde jeg en stor C
Da jeg stoppede med at amme - og sådan som det er nu kan jeg ikke engang fylde en A  ..

Ved godt det ikke er noget at tude over - men det er sgu ikke fedt.

Heldigvis lader det til at jeg kan få en operation betalt. 

Hvordan kan du få operationen betalt?

Hvis ikke, så kan jeg da snildt anbefe nogle steder

Anmeld

10. marts 2011

170811

Har lige læst alle de nye indlæg, og hold da op, lader til at det er meget normalt at få ekstremt vokseværk i babserne.  Kan da godt forvente at ejg skal skifte bh en eller to gange mere.  Så får jeg sku nogle ordenligt babser. 70 h/i/ eller j lyder sku voldsomt. Men bare det svinder lidt ind efter amning og det hele

Anmeld

10. marts 2011

Tina&Laura

170811 skriver:

Hvordan kan du få operationen betalt?

Hvis ikke, så kan jeg da snildt anbefe nogle steder

Det har noget at gøre med hvordan jeg har det med det. Hvis jeg er psykisk belastet af det får jeg det betalt. Og det er så en psykiater der skal vurdere det.

Anmeld

10. marts 2011

tinasmor

170811 skriver:

Skal lige siges jeg er 168 høj og her i min 17. uge vejer 59 kg. så ja de begynder at se liiiidt store ud de bryster..

Åh gid det var mig der vejede 59 kilo og var i uge 17

Nå men til dit spørgsmål. Mine er også vokset vildt meget. Og jeg har i forvejen (fra naturens side) store bryster nok, så for min skyld skal de ikke vokse mere (jeg er ca 23-24 uger henne) men kan huske fra sidst, de bare blev ved med at vokse.

MEN, det værste var dog da mælken skulle løbe til nogle dage efter fødslen. det så sgu helt grotesk ud med sådan en lille babyhoved og så sådan nogle kæmpe babser.

Altså tænker, at for kvinder med meget lille barm må det være sjovt måske at kunne vokse i en periode, men personligt, synes jeg ikke det er det bedste i verden Jeg købte 3 nye bhér for halvanden måned siden, dem kan jeg overhoved ikke passe nu. øv

Anmeld

10. marts 2011

Tystys14

I min graviditet gik jeg fra en 75F til en 75G nu hvor jeg ammer er jeg så røget op i en 75H

Anmeld

10. marts 2011

Madam Blå

Jeg er normalt en 70G-H. Er i uge 6 og kan SLET IKKE være i mine BH'er.. Var i går ude for at købe en jeg kan passe, men skulle op i en str 70J eller 75I.. Og det havde butikken selvfølgelig ikke hjemme

Hvornår stopper de med at vokse? Jeg bliver skør, for hold op det gør ondt at klemme dem i BH'en  Men gider samtidig ikke give 400 kr for en BH, hvis jeg ikke kan passe den om et par uger.

Anmeld

11. marts 2011

170811

Uh er vist ikke den eneste med babser med vokseværk Haha, jeg håber ikke de vokser så grotesk resten af graviditeten :p

Anmeld

11. marts 2011

Ni-ko-li-ne

170811 skriver:

Har lige læst alle de nye indlæg, og hold da op, lader til at det er meget normalt at få ekstremt vokseværk i babserne.  Kan da godt forvente at ejg skal skifte bh en eller to gange mere.  Så får jeg sku nogle ordenligt babser. 70 h/i/ eller j lyder sku voldsomt. Men bare det svinder lidt ind efter amning og det hele

det lyder voldsomt, men det er ikke så galt endda....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.