Hvor meget voksede dine babser?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.501 visninger
29 svar
0 synes godt om
9. marts 2011

170811

Ja som overskriften siger, er jeg bare ude efter lidt svar på babse størrelsen!

Jeg ved godt at det nok er rimelig forkselligt men man har jo mange tanker i hoved i denne tid.

Jeg har selv silibabser - så fra naturens side har jeg utroligt små bryster. Jeg har lige fået ny bh fordi jeg synes jeg havde lidt ondt i skuldrene og tænkte bhen var for lille eller for lidt støttende, for de er vokset lidt allerede (17+0). Jeg blev målt til 70G  var lige ved at falde bagover da hun fortalte mig det, og grinende kom over med en bh der lignede noget der var meget for stort. Jeg tog den på, og bh damen sagde, den er jo virkelig fin, og ja den sad perfekt.

Så nu bliver jeg jo helt nervøs for at ende ud med bryster på størrelse med vandmeloner.

Hvor meget voksede jeres?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

170811

Skal lige siges jeg er 168 høj og her i min 17. uge vejer 59 kg. så ja de begynder at se liiiidt store ud de bryster..

Anmeld

9. marts 2011

Rockertand

Det er som ikke så meget, hvor store de bliver under graviditet og amning, det er trods alt så kort tid, - de skal nok *falde* på plads igen

Anmeld

9. marts 2011

xcila

Mine voksede fra en lille B til en E skål, i de første 3 måneder. Er nu 20+1 og de er ikke vokset mere indtil videre

Anmeld

9. marts 2011

Diana...

Mine vokset 2 bh størrelser op i skålen. 

Anmeld

9. marts 2011

Nynne88

Mine er også allerede blevet meget større og en del tungere. Hvor meget større ved jeg ikke, men de vokser snart helt ud af mine bh'er!

Anmeld

9. marts 2011

170811

Så er jeg ikke den eneste

For ½år siden brugte jeg nemlig d/e, så blev sku noget chokket over at være gået til en g skål, hvis det fortsætter sådan ender jeg med en j skål, eller alt for store babser ihvert fald :p

Anmeld

9. marts 2011

JustMe

Ja som overskriften siger, er jeg bare ude efter lidt svar på babse størrelsen!

Jeg ved godt at det nok er rimelig forkselligt men man har jo mange tanker i hoved i denne tid.

Jeg har selv silibabser - så fra naturens side har jeg utroligt små bryster. Jeg har lige fået ny bh fordi jeg synes jeg havde lidt ondt i skuldrene og tænkte bhen var for lille eller for lidt støttende, for de er vokset lidt allerede (17+0). Jeg blev målt til 70G  var lige ved at falde bagover da hun fortalte mig det, og grinende kom over med en bh der lignede noget der var meget for stort. Jeg tog den på, og bh damen sagde, den er jo virkelig fin, og ja den sad perfekt.

Så nu bliver jeg jo helt nervøs for at ende ud med bryster på størrelse med vandmeloner.

Hvor meget voksede jeres?

Jeg har også silicone-implantater, og fra naturens hånd intet bryst. Mine er vel vokset omkring 1 størrelse, da der er nogle af mine bh'er, jeg ikke kan passe og kun nogle få, jeg lige kan presse dem ned i

Til gengæld har de ændret fasthed, hvilket jeg er ret ærgerlig over. Håber, de finder tilbage til deres gamle form og tyngde efter amningen

Anmeld

9. marts 2011

camillakrath

Før brugte jeg 75B. Nu bruger jeg 75D. Og kan se at jeg ender i 75E og måske en størrelse større i omkredsen.

Jeg havde ret små bryster og var ret slank før min graviditet.

Vejede 47,3 og var knap 1.60 høj. Har taget 10 kg på. Og er 29+5 idag

Anmeld

9. marts 2011

twiggi

før jeg blev gravid brugte jeg 75C, nu i uge 31 bruger jeg 80F.

Og den er ved at være for lille, de er dog gået lidt i stå i deres vokseværk.. heldigvis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.