Åh gud!
Vidste godt at ens bryster højst sandsynligt ville vokse i løbet af graviditeten, men må indrømme at jeg er noget overrasket over jeres svar
jeg har i forvejen en 75E og jeg ved godt nok ikke lige om jeg kan overskue, at de skal vokse SÅ meget. 
Hvad gør i så? Køber større bh'er? For de bliver vel mindre igen efter fødsel og amning? 
Jeg har altid haft store bryster. Inden jeg blev gravid, var jeg en 65E. Da jeg blev gravid, blev mine bryster bare ved med at vokse og vokse og da jeg nåede termin, var jeg en str. 70J
- Ja mine bryster fordoblede sig i størrelse. Efter fødslen var de så store, at jeg ingen bh kunne finde i den rette størrelse nogen som helst steder her i Dk. Løbende igennem graviditeten købte jeg en ny bh, når jeg voksede ud af den forrige. Nu 9 måneder efter er de forlængs svunget ind til deres gamle førgraviditets størrelse 65E. (Min søn ville ikke ammes længere, da han blev 7 måneder).
På grund af den enorme vækst forøgelse, hvor huden blev strukket så meget, er jeg efterladt med to meget slappe hænge bryster
Min søn Alexander er mit første barn og når jeg en dag har fået de børn, som jeg ønsker, skal jeg enten have fortaget en opstramning eller brystforstørrelse alt efter, hvordan brysterne ser ud efter yderligere en eller to graviditeter mere.
Anmeld