Hvor meget voksede dine babser?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

Ka+Ma=Be

Åh gud!
Vidste godt at ens bryster højst sandsynligt ville vokse i løbet af graviditeten, men må indrømme at jeg er noget overrasket over jeres svar jeg har i forvejen en 75E og jeg ved godt nok ikke lige om jeg kan overskue, at de skal vokse SÅ meget.
Hvad gør i så? Køber større bh'er? For de bliver vel mindre igen efter fødsel og amning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Bb3031

Åh gud!
Vidste godt at ens bryster højst sandsynligt ville vokse i løbet af graviditeten, men må indrømme at jeg er noget overrasket over jeres svar jeg har i forvejen en 75E og jeg ved godt nok ikke lige om jeg kan overskue, at de skal vokse SÅ meget.
Hvad gør i så? Køber større bh'er? For de bliver vel mindre igen efter fødsel og amning?

Jeg har altid haft store bryster. Inden jeg blev gravid, var jeg en 65E. Da jeg blev gravid, blev mine bryster bare ved med at vokse og vokse og da jeg nåede termin, var jeg en str. 70J - Ja mine bryster fordoblede sig i størrelse. Efter fødslen var de så store, at jeg ingen bh kunne finde i den rette størrelse nogen som helst steder her i Dk. Løbende igennem graviditeten købte jeg en ny bh, når jeg voksede ud af den forrige. Nu 9 måneder efter er de forlængs svunget ind til deres gamle førgraviditets størrelse 65E. (Min søn ville ikke ammes længere, da han blev 7 måneder).

På grund af den enorme vækst forøgelse, hvor huden blev strukket så meget, er jeg efterladt med to meget slappe hænge bryster Min søn Alexander er mit første barn og når jeg en dag har fået de børn, som jeg ønsker, skal jeg enten have fortaget en opstramning eller brystforstørrelse alt efter, hvordan brysterne ser ud efter yderligere en eller to graviditeter mere.

Anmeld

9. marts 2011

Ka+Ma=Be

Peiner skriver:

Jeg har altid haft store bryster. Inden jeg blev gravid, var jeg en 65E. Da jeg blev gravid, blev mine bryster bare ved med at vokse og vokse og da jeg nåede termin, var jeg en str. 70J - Ja mine bryster fordoblede sig i størrelse. Efter fødslen var de så store, at jeg ingen bh kunne finde i den rette størrelse nogen som helst steder. Nu 9 måneder efter er de forlængs svunget ind til deres gamle førgraviditets størrelse 65E. (Min søn ville ikke ammes længere, da han blev 7 måneder).

Åå grund af den enorme vækst forøgelse, hvor huden blev strukket, er jeg efterladt med to meget slappe hænge bryster Min søn Alexander er mit første barn og når jeg en dag har fået de børn, som jeg ønsker, er mit ønske enten af få fortaget en opstramning eller brystforstørrelse alt efter, hvordan brysterne ser ud efter yderligere en eller to graviditeter mere.

Puha, det var godt nok stort! Er godt nok spændt og nervøs for hvor store mine bliver. Synes kun jeg har hørt historier som dine.

Kan godt forstå, at du vil have gjort noget. Hvis det sker for mine bryster, tror jeg også at jeg vil have dem lavet Har en veninde, hvis bryster blev rigtig triste efter hendes fødsel. Dem fik hun så lavet, og nu er de skide flotte.

Anmeld

9. marts 2011

Zeus

Fra 75 B til 80 DD 

Anmeld

9. marts 2011

Bb3031

Katte87 skriver:

Puha, det var godt nok stort! Er godt nok spændt og nervøs for hvor store mine bliver. Synes kun jeg har hørt historier som dine.

Kan godt forstå, at du vil have gjort noget. Hvis det sker for mine bryster, tror jeg også at jeg vil have dem lavet Har en veninde, hvis bryster blev rigtig triste efter hendes fødsel. Dem fik hun så lavet, og nu er de skide flotte.

Mange beskylder amningen for at være grunden til hænge bryster, men det er SLET IKKE SANDT. Det er og bliver graviditeten, som forudsager, at brysterne ændre udseende.

Anmeld

9. marts 2011

Zeus

Zeus skriver:

Fra 75 B til 80 DD 

Hov.. Og er tilbage i 75 B nu

Anmeld

9. marts 2011

ano14316

jeg er gået fra en 75B/80A til en 85C (som jeg har købt idag) og jeg er kun i uge 10!!

Men det gode er.. kæresten - han er sq ikke ked af det

og ad han kun er hjemme i weekenderne, så kan han jo virkelig se forskellen..

Anmeld

9. marts 2011

Tina&Laura

170811 skriver:

Ja som overskriften siger, er jeg bare ude efter lidt svar på babse størrelsen!

Jeg ved godt at det nok er rimelig forkselligt men man har jo mange tanker i hoved i denne tid.

Jeg har selv silibabser - så fra naturens side har jeg utroligt små bryster. Jeg har lige fået ny bh fordi jeg synes jeg havde lidt ondt i skuldrene og tænkte bhen var for lille eller for lidt støttende, for de er vokset lidt allerede (17+0). Jeg blev målt til 70G  var lige ved at falde bagover da hun fortalte mig det, og grinende kom over med en bh der lignede noget der var meget for stort. Jeg tog den på, og bh damen sagde, den er jo virkelig fin, og ja den sad perfekt.

Så nu bliver jeg jo helt nervøs for at ende ud med bryster på størrelse med vandmeloner.

Hvor meget voksede jeres?

Inden jeg blev gravid havde jeg en mellemstor B
Da jeg havde født havde jeg en stor C
Da jeg stoppede med at amme - og sådan som det er nu kan jeg ikke engang fylde en A  ..

Ved godt det ikke er noget at tude over - men det er sgu ikke fedt.

Heldigvis lader det til at jeg kan få en operation betalt. 

Anmeld

9. marts 2011

oo

ret tidligt i graviditeten gik jeg fra en 75B til en 80C og det er stadig den størrelse jeg bruger nu 5 måneder efetr fødslen. jeg ammer ikke og har heller aldrig gjort - jeg fik en ammestop pille lige efter fødslen. og jeg har tabt mig igennem hele graviditeten og vejer nu 15 kg mindre end jeg gjorde måneden før jeg blev gravid, hvilket er det højeste jeg har vejet.

men brysterne voksede og de beholdt altså størrelsen

Anmeld

9. marts 2011

AnneBJ

Jeg gik fra B til D skål de første 6 uger af min graviditet. Siden er de ikke vokset, men har bare ændret sig. Jeg har ikke købt nye BH'er, bortset fra nogle ammeBH'er og ellers har jeg brugt sportstoppe, da jeg følte bøjlerne gnavede mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.