jeg vil meget gerne hylde min mor.

men mor er min støtte, min rod her i livet uden hende ved jeg ikke hvordan mit liv havde set ud i dag.
som i kan se er jeg vildt dårligt til at stave, men hun har hjulpet mig igennem en skole gang uden og lægge pres på mig. og i dag har jeg en uddannelse 
min mor er den første der står her hvis jeg har brug for hjælp, hun er alttid behjælpelig med tøj til vores søn fordi øknomien er stam, det var hende der tilbød og passe min søn hverdag fra han var 6 mdr til 1år da jeg synte han var alt for lille til at komme i VS som 6 mdr.
det er hende som står op kl lort om morgen og kører mig til mekaniker med bilen det er hende der kommer og siger nu skal dig og claus ud og spise så denne xxx weekend tager jeg jeres søn.
jeg hun vil altid være der for mig men ikke mindst os.

de 2 andre jeg vil hylde er min elskede moster og hendes kæreste
min moster er kun 6 år ældre end mig og vi har alttid været som søskende. man da kæresten og jeg købte hus 3 mdr før min termin. og vi skulle rive alt ned indvendigt. stod de her den første dag da vi havde fået nøglerne og sagde nu bruger vi vores sidste ferie uge på at hjælpe jer. efter en uge var huset tømt og klar til aat bliver byggede op igen. det var aldrig gået så hurtigt uden dem.
hvis vi havde nogle aftaler med nogle venner og de brændte os af kunne jeg ringe til dem og beklage mig og 15 min efter stod de igen herude og hjælp min kæreste.
kortsagt vi var aldrig blevet færdig med huset på 3 mdr hvis det ikke havde været for dem og deres kæmpe hjælp. 

Anmeld