hyld en person som er speciel!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

Koen.

andre med specielle personer i deres liv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Enayia

lillespurv20 skriver:

har i ikke en person som bare er speciel for jer og i har lyst til at hylde Det behøber IKKE være en HERINDE fra, bare vedkommende er noget særligt

Min person er herinde fra

Enaiya/Anne mette

Hun er nybagt mor og før det har hun været igennem en mors væreste mareridt! hun mistede lille niklas

Men selvom hun sikkert selv til tider har det hårdt, har hun atid tid til at høre på mit ævl om søvnproblemer, manglende søvn, grå hår ovs. min lille Lærke synes søvn er spild af tid så søvn er en by i Rusland

Men sørme om Enaiya ikke havde sendt en pakke til mig, så i dag da jeg åbnede postkassen var der en skøn bog om barnets søvn og en masse råd til at få barnet til at sove

jeg så sådan her ud

Vi har aldrig mødt hinanden men hun føles bare som en gammel ven man altid har kendt

Det var min hyldest, kom med jeres piger

Eeeeej Tanja altså  Jeg bliver da heelt flov! Hvor bliver jeg rørt! Vidste ikke du blev SÅ glad !!

Så må jeg også sende en tilbage til dig fordi du altid lytter til mit ævl kl lort om natten selvom du OGSÅ er træt!

Anmeld

9. marts 2011

dorthemus

Jeg vil gerne hylde min niece Zafir, som betyder mere for mig end hun måske aner  Hun er det mest fantastiske, gavmilde, gæstfrie, smukke (indvendigt og udvendigt) menneske der findes i mit liv.

Hun er en supermor og superkone, der altid har sin dør og sit hjerte åbent.

Hun hjælper alle på sin vej og er en kæmpe støtte for mig og min datter.

Hun er mere en søster for mig end en niece og jeg er lykkelig for, at visse omstændigheder gjorde at vi kom tæt på hinanden igen

Anmeld

9. marts 2011

Diana...

Eva. skriver:

Jeg vil gerne hylde Henrik...han har hjulpet mig mere end nogen herinde kan forestille sig, ved at gøre det eneste rigtige når man oplever et menneske i krise... Selvom jeg i øjeblikket var tosset, så var det han gjorde med til at vende mit liv og få mig i rigtig retning.

Så tak til dig Henrik, fordi du tog råbet alvoligt og gjorde det rigtige.

Anmeld

9. marts 2011

Diana...

Hele min familie mine forældre og Claus forældre og min fantastiske smukke svigerinde som virkelig hjælper os her i vores økonomiske krise Jeg ved slet ikke hvad vi skulle gøre uden dem så ville vi miste hus og det hele. 

JEG ELSKER MIN KÆRE FAMILIE og ville aldrig kunne give dem så meget tilbage igen men jeg vil være dem evig taknemmelig og hjælpe dem hvor jeg kan 

Anmeld

9. marts 2011

Koen.

9. marts 2011

Becks

Herinde fra:

Kirle , hun har hjulpet mig SÅ meget igennem min krise om min svære og utilgivelige barndom, kommer med så mange gode råd, lytter og er der bare - tror slet ikke hun forstår hvor meget det betyder for mig

Udefra: Min skønne skønne veninde, som lod mig bo i hendes 2 værelses lejlighed på 45 m2 i 2 år, da jeg blev smidt ud af min mor! Jeg fik soveværelset og hun rykkede selv i stuen - Så fantastisk! Og så har hun givet mig den store gave, at blive gudmor til hendes helt igennem fantastiske søn, som bliver 3 år om 14 dages tid

Anmeld

9. marts 2011

TbCp

Jeg kan ikke nævne en.... alle de mennesker jeg har i mit liv betyder noget helt særligt for mig! Ellers ville de ikke være der!
Og det er alle mennesker jeg ved vil støtte mig i svære tider og glædes med mig i gode tider...

Anmeld

9. marts 2011

oo

jeg vil bare gerne bakke op om din hyldest til Eniaya: da jeg var nyligt gravid sendte hun mig en stor pakke med graviditetsblade og et langt brev, som jeg blev utrolig rørt over  det var kort efter hun mistede Niklas og jeg syntes bare det var så stort at hun kunne glæde sig på mine vegne oveni sin egen sorg!

Anmeld

9. marts 2011

SussieThyssen

Jeg vil gerne hylde min mor, som en fantastisk kvinde, der bare altid er der for alle mennesker og især altid er parat til at hjælpe og støtte familien.
Hun er et af de varmeste og mest givende mennesker, jeg kender.

Herindefra kan jeg ikke pege på nogen bestemt, for der er bare så utroligt mange dejlige mennesker, og det ville ikke være fair at fremhæve en frem for en anden.
Så jeg hylder alle I dejlige, tapre og omsorgsfulde piger, der trods modgang altid har svar og hjerte åbne til at rumme andre.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.