har i ikke en person som bare er speciel for jer og i har lyst til at hylde
Det behøber IKKE være en HERINDE fra, bare vedkommende er noget særligt
Min person er herinde fra
Enaiya
/Anne mette

Hun er nybagt mor og før det har hun været igennem en mors væreste mareridt! hun mistede lille niklas
Men selvom hun sikkert selv til tider har det hårdt, har hun atid tid til at høre på mit ævl om søvnproblemer, manglende søvn, grå hår ovs. min lille Lærke synes søvn er spild af tid så søvn er en by i Rusland
Men sørme om Enaiya ikke havde sendt en pakke til mig, så i dag da jeg åbnede postkassen var der en skøn bog om barnets søvn og en masse råd til at få barnet til at sove
jeg så sådan her ud

Vi har aldrig mødt hinanden men hun føles bare som en gammel ven man altid har kendt
Det var min hyldest, kom med jeres piger
Hvor er hun dog betænksom
og så alt det hun har været igennem puha 
Her er det min mor jeg vil hylde. Hun er det bare ALTID for mig, både i med -og modgang. Hvis man har brug for hende, smider hun alt, hvad hun har i sine hænder, og så er hun der bare med det samme. Da jeg fik konstateret sclerose for 4 år siden, og stod tilbage magtesløs, grædefærdig og ikke kunne gå...var hun den der lynhurtigt fik ringet til vagtlægen, og støttede 100 % op omkring mig de 2 mdr. jeg var indlagt. Hun havde/har et fuldtidsjob, men alligevel tog hun min søn under hendes vinger, og sørgede for at han havde det godt, fik ham op om morgenen, ordnede madpakke til ham, sendte ham i skole og hentede ham igen, lavede mad til ham, og gav ham alt den kærlighed jeg ikke kunne, fordi jeg jo ikke var der. Havde jeg ikke haft hende, så ved jeg ikke, hvad jeg skulle have gjort. Da jegh blev udskrevet stod hun igen med åbne arme. jeg kunne ikke længere komme op i min lejlighed (boede på 2. sal), så jeg boede hos hende i næsten 2 år, før jeg fik en anden lejlighed. Men i den 2-års periode, var hun virkelig en stor opbakning.
Det er ikke kun i den her situation at hun har været der 100 % for mig...det er hun bare altid. Jeg fortæller hende meget ofte, hvor meget jeg elsker hende, og hvor meget jeg værdsætter det hun gør for mig. Lyder måske lidt sentimentalt, men hun er det bedste man kunne ønske sig

Anmeld