plukveer der forsat gør ondt (17+0) er trist idag :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

An&Jo

170811 skriver:

Jeg håber virkelig jeg kan komme tilbage til arbejdet om en uges tid! Men jeg har ikke mulighed for mindre hårdt arbejde, så hvis det er arbejdet der har fremkaldt dem, så kommer de måske igen? Jeg er tjener og har ikke mulighed for at ligge mig og slappe af når de kommer. Det er totalt run på fra jeg kommer til jeg går. Jeg kan selvfølgelig få færre timer, men jeg vil stadig have mindst 6 timer i streg med totalt stress på og løft konstant :/

Men jeg må vel bare se hvad tiden bringer. Synes bare det er hårdt, og synes ikke der er mange i samme båd. Læser ikke om mange der er sygmeldt pga plukveer allerede før uge 20!

Det er højst sandsynlig dit arbejde der fremkalder dem, som du selv siger det et hårdt fysisk arbejde, og det kræver rigtig meget af din krop at klare 6 timer i streg med totalt stress, og det er virkelig ikke sundt imens du er gravid..

Grunden til du ikke læser om det ret tit er fordi at det er utrolig sjældent at man får plukveer før uge 20, og det er som sagt før slet ikke normalt.. Det er jo også derfor din jordemoder reagerer som hun gør..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

170811

mortilj skriver:

Det er højst sandsynlig dit arbejde der fremkalder dem, som du selv siger det et hårdt fysisk arbejde, og det kræver rigtig meget af din krop at klare 6 timer i streg med totalt stress, og det er virkelig ikke sundt imens du er gravid..

Grunden til du ikke læser om det ret tit er fordi at det er utrolig sjældent at man får plukveer før uge 20, og det er som sagt før slet ikke normalt.. Det er jo også derfor din jordemoder reagerer som hun gør..

JA du har jo nok ret.

Jeg ved det jo godt selv inderst inde, man bliver bare nød til at få det op til overfladen og vende også acceptere det. DET er svært. Meget svært

Anmeld

9. marts 2011

TinaPina

170811 skriver:

Det lyder forfærdeligt Har bebse det stadig godt?

Puh ha for en omgang. Strikning og hækling er ikke lige min stærke side. Jeg er igang med min uddannelse så jeg læser en del om vin osv., men kun cirka hver 3. dag,ellers er jeg sku bange for at gå død i det.

bebse har det rigtig godt og har haft det under hele forløbet

Jeg kunneheller ikke inden, men nu har jeg lært det og har fået lavet et fint tæppe til hans seng, igang med en bamse og et tæppe til barnevognen

Anmeld

9. marts 2011

An&Jo

170811 skriver:

JA du har jo nok ret.

Jeg ved det jo godt selv inderst inde, man bliver bare nød til at få det op til overfladen og vende også acceptere det. DET er svært. Meget svært

Det er skide svært ja.. Hos mig gik det først rigtig op for mig da de måtte stoppe fødselen i uge 30.. Ikke noget jeg ville ønske for min værste fjende..

Anmeld

9. marts 2011

170811

mortilj skriver:

Det er skide svært ja.. Hos mig gik det først rigtig op for mig da de måtte stoppe fødselen i uge 30.. Ikke noget jeg ville ønske for min værste fjende..

Puh ha må også være en forfærdelig oplevelse.. Blev bebse så derinde tiden ud?

Anmeld

9. marts 2011

An&Jo

170811 skriver:

Puh ha må også være en forfærdelig oplevelse.. Blev bebse så derinde tiden ud?

han endte med at blive derinde til 38+4 og var helt sund og rask og havde en fin str på 52cm og 3270g.. Men det er ikke sjovt at være sengeliggende i SÅ mange uger.. så endnu engang er mit råd til dig, husk at slappe af nu så de går i sig selv, du bider dig selv i røven i den anden ende når du skal ligge i en hospitalsseng de sidste 10 uger fordi du ikke passede på i starten..

Anmeld

10. marts 2011

170811

mortilj skriver:

han endte med at blive derinde til 38+4 og var helt sund og rask og havde en fin str på 52cm og 3270g.. Men det er ikke sjovt at være sengeliggende i SÅ mange uger.. så endnu engang er mit råd til dig, husk at slappe af nu så de går i sig selv, du bider dig selv i røven i den anden ende når du skal ligge i en hospitalsseng de sidste 10 uger fordi du ikke passede på i starten..

Det lyder virkelig virkelig slemt Det er meget længe at være indlagt, har været indlagt engag i 2 dage og var ved at dø af kedsomhed.. Så 10 uger? nææh tak, så er det nok federe at være sygmeldt fra nu af og til uge 40, hvis jeg så kan få lov at ligge i min egen sofa

Godt at bebse blev der så længe !

Og tak for dine svar Har haft en forfærdelig nat med forholdsvis mange smerter, specielt fordi at jeg ikke lavede noget særligt igår. Vågnede 10 gange mindst tror jeg.  

Anmeld

10. marts 2011

An&Jo

170811 skriver:

Det lyder virkelig virkelig slemt Det er meget længe at være indlagt, har været indlagt engag i 2 dage og var ved at dø af kedsomhed.. Så 10 uger? nææh tak, så er det nok federe at være sygmeldt fra nu af og til uge 40, hvis jeg så kan få lov at ligge i min egen sofa

Godt at bebse blev der så længe !

Og tak for dine svar Har haft en forfærdelig nat med forholdsvis mange smerter, specielt fordi at jeg ikke lavede noget særligt igår. Vågnede 10 gange mindst tror jeg.  

det er rigtig længe at være indlagt, men du må oftest geren have din computer med, og det hjælper jo lidt å at fordrive tiden..

træls at du har haft en skod nat, men om et par dage håber jeg at du kan opdatere og sige at smerterne er gået lidt i sig selv igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.