Jeg blev sygmeldt i torsdags 14 dage frem pga mens lign smerter. Jeg går ud fra det er mine plukveer der gør ondt?
Mine smerter kom oftest når jeg havde haft arbejde og kom hjem og fik slappet af. Jeg kunne vågne flere gange hver nat med smerter som en i helved som kom og gik. Også i løbet af dagen, men dog ikke lige så smerterfulde, men heller ikke helt stille og roligt. Jeg troede det var normalt faktisk, indtil jordmoderen sidste onsdag sagde AT DET VAR DET IKKE, og jeg ringede til lægen torsdag og blev så sygemeldt.
Fik beskeden at jeg skulle slappe af de 14 dage, også skulle vi tage en snak, altså lægen og jeg. Men det skulle forhåbentligt blive bedre.
Nu er det så snart en uge siden jeg blev sygmeldt. Og jeg har stadig smerter. Det kommer 10-20 gange om dagen, og det gør så f****** ondt. Jeg har altid haft utroligt kraftige mens smeter, så jeg besvimede og brækkede mig, og det her føles præcis som det. Det er ikke så meget om natten mere, nu er det mere spredt regelmæssigt ud på døgnet synes jeg. Og MEST når jeg ligger og slapper helt af, måske ligger mann mere mærke til dem? Synes jeg tager den med ro. Jeg laver ikke det store, streseser ikke mig selv, men sørger samtidig for ikke at gå totalt i stå på sofaen. Måske er det ikke nok?
udover det har jeg så kraftige smerter i bækken/haleben/lænd, at jeg nogengange ikke kan rejse mig fra sengen og sofaen. ALTING er ligesom værst når jeg slapper af. Hvorfor skal jeg så slappe af? Hvis jeg går rundt og laver alle mulige ting mærker jeg ikke til plukveerne og jeg hari kke så ondt i bækken osv.
Kunne bare godt tænke mig at høre fra andre som har haft det ligesom mig
Synes det er så nedladende og trist og hårdt at være afksåret fra arbejdsmarked, og fra overhoved at lave noget særligt "Bare" fordi man er gravid. Da jeg blev gravid var jeg sikker på at jeg ville klare det med et snuptag for jeg er i god træning, stærk, og min form er super god, og nu er jeg bare et af de der tilfælde som går fra 20 uger før termin. Ikke hvad jeg havde i planerne om min drømme graviditet.
Jeg synes der er så lang tid til terminen, og for hver dag der går, hader jeg min graviditet mere og mere.
Undskyld det blev lidt langt
tak fordi du læste med 
Anmeld