mortilj skriver:
kunne det muligvis være noget bækkenløsning?? Det kan man godt få ret tidligt..
Derudover så er plukveerne altså ikke normale endnu, de burde først komme senere medmindre der er en grund til det.. Måske du skulle blive tjekket en ekstra gang for blærebetændelse?? Få din urin dyrket og lad være med at nøjes med sådan en sticks,for du kan risikere de ikke kan se den derpå.. Du har ikke nødvendigvis nogle symptomer på blærebetændelse når du er gravid.. 
Og så til sidst SLAP AF!! Det er meget vigtigt at du bare sørger for at sumpe i din sofa og lave absolut ingenting indtil dine plukveer aftager, de kan altså sætte gang i for tidlig fødsel hvis man ikke passer på.. Jeg var selv ved at gå i fødsel i uge 30 fordi jeg ikek kunne finde ud af at slappe af..
dette var ikke for at skræmme dig, men for at fortælle at plukveer altså godt kan være alvorlige..
Så vidt fysiterapeuten siger har jeg ikke bækkenløsning, bare ganske almindelig graviditetsondt. Har et forholdsvist svagt bækken pga jeg har haft dobbelt bækkenbrud 2 gange. Så hun mener det er derfor. Hun sagde til mig at hvis jeg havde bækkenløsning ville det føles ligesom mit bækkenbrud næsten, og SÅ ondt gør det bestemt ikke 
Jeg har ikke blærebetændelse, er blevet tjekket for nyligt, jeg har normalt rimelig ofte blærebetændelse (8-10 gange årligt), så lægen har været ret obs på dette efter jeg er blevet gravid.
Lægen har godt fortalt mig at jeg skal slappe totalt af, netop for ikke at gå i fødsel. Men når jeg normalt arbejder 60 timer om ugen, går ture med hundene, renovere hus og løber og træner, så er der pludselig mange timer i døgnet hvis man ikke må lave noget 
Anmeld