Lorte Post Danmark pakkepost!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

bullerbassen

Godt du fandt din pakke - så Frej kan få tøj på kroppen.

Ej jeg ville ski ogsp blive gal - de kan da ikke bare aflever ved naboen , som du siger I kender dem jo ikke så godt - og tænk gvis de beholdte den .

Her har vi heldigvis også en ok postbud - de kommer altid ind og banker på . Har ikke oplevet andet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

DLM

Jibbe skriver:

Ja heldigvis. Synes stadig det er for meget. Postbuddet ved ikke om de beholder pakken. Og de aner da ikke hvor værdifuldt der som er i pakken er. De kunne jo i princippet levere tøjet tilbage og få penge for det.

jamen det vil jeg give dig ret i, det er aldeles uansvarligt at aflevere pakken til andre end den person den er addresseret til

Anmeld

9. marts 2011

Jibbe

bullerbassen skriver:

Godt du fandt din pakke - så Frej kan få tøj på kroppen.

Ej jeg ville ski ogsp blive gal - de kan da ikke bare aflever ved naboen , som du siger I kender dem jo ikke så godt - og tænk gvis de beholdte den .

Her har vi heldigvis også en ok postbud - de kommer altid ind og banker på . Har ikke oplevet andet.

Måske gør de det i bedste mening. Men det MÅ de ikke og jeg fik da sat himmel og jord i bevægelse for at få fundet pakken. Men jeg var stadig lidt sur da jeg lavede indlægget og jeg ved jo godt at der nok er flest af de gode postbude!

Anmeld

9. marts 2011

Jibbe

DLM skriver:

jamen det vil jeg give dig ret i, det er aldeles uansvarligt at aflevere pakken til andre end den person den er addresseret til

Men det endte jo godt :-) Hele dagen startede skidt men endte fantastisk! Sådan næsten da. Så er man ikke såå sur mere

Anmeld

9. marts 2011

DLM

Jibbe skriver:

Men det endte jo godt :-) Hele dagen startede skidt men endte fantastisk! Sådan næsten da. Så er man ikke såå sur mere

ja heldigvis det var godt. håber du nyder resten af aftenen så

Anmeld

9. marts 2011

anne2009

lisbeth2910 skriver:

Jeg har for noget tid siden oplevet - at jeg havde købt en designer lampe brugt til 7000 kr på ebay. Den valgte postbudet så at sætte foran vores hoveddør som vender ud mod vejen, så alle kunne se den flotte store pakke. Naboen så den heldigvis og tog den ind til sig, da de viste vi var på weekend tur og først kom hjem 2 dage senere. Jeg var TOSSET.

Vi har også haft et postbud som bare åbnede døren og smed tingene ind på måtten. Tror han ville være flink, men synes sku ikke det er i orden at man bare sådan åbner folks døre. Han opdagede så at vi har hund så det har han droppet igen.

Haha sikke en sjov postmand i har, dejligt han føler sig hjemme

Kunne ikke lad være med at grine, da jeg læste det...

Anmeld

9. marts 2011

LISBETH:-)

anne2009 skriver:

Haha sikke en sjov postmand i har, dejligt han føler sig hjemme

Kunne ikke lad være med at grine, da jeg læste det...

Ja flink flink mand - som så åbenbart er bange for hunde.

Men helt ærligt første gang sad vi i stuen. Døren blev åbnet (vi kan ikke se døren fra stuen) og så blev den bare lukket igen. vi sidder så og råber hallo hallo hvem der osv. Til sidst går min mand så ud for at kigge hvad fanden der sker og der ligger vores post så lige inden for døren. Da det skete 2. og 3. gang så jagtede jeg ham ned af vejen og sage at han da gerne måtte komme på besøg men af ren høflighed så bankede man altså på først. Han fortæller så selv at han havde opdaget at vi havde hund så næste gang måtte vi altså selv hente posten i postkassen. Øhhh ok TAK!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.