Lorte Post Danmark pakkepost!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

Jibbe

Skouboe skriver:

Jeg ved godt at overskriften ikke ligefrem opfordrer til det, men jeg vil altså gerne stikke hovedet forsigtigt frem bag postkassen og sige at vi er glade for både vores postbud og pakkeposten her i Ølstykke. De er altid søde og gør gerne det lidt ekstra, fx da jeg fik mine symaskiner og åbnede døren med Silja på armen, bar han dem helt ind i gangen og satte dem pænt til side... og jeg får indimellem blade fra udlandet, hvor de kommer i så stor en stak at de ikke kan være i postkassen... postbudet ringer altid på inden hun smider en seddel i postkassen om at de kan hentes på posthuset

Og hvis I ofte ikke er hjemme når der kommer pakker kan jeg VARMT anbefale døgnposten. De lægger pakken deri, man får en SMS med en kode og kan så selv hente den døgnet rundt, når det lige passer.

Jeg synes det er dejligt at høre at det fungerer hos jer.

Jeg er dog stadig muggen over det er sket. Ligemeget hvor pakken er, så er det jo en fejl fra post dk's side og når det ikke er første gang bliver man bare harm.

Jeg må undersøge det med døgnposten, tak for tippet Selvom jeg går hjemme på barsel og er meget hjemme, så er jeg da mere sikker på at den ikke bliver stillet et sted og så må jeg hente den når jeg har tid. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Skouboe

Jibbe skriver:

Jeg er dog stadig muggen over det er sket. Ligemeget hvor pakken er, så er det jo en fejl fra post dk's side og når det ikke er første gang bliver man bare harm.

Jeg må undersøge det med døgnposten, tak for tippet Selvom jeg går hjemme på barsel og er meget hjemme, så er jeg da mere sikker på at den ikke bliver stillet et sted og så må jeg hente den når jeg har tid. 

Jeg går også hjemme på barsel, og jeg bruger næsten altid døgnposten.. Det fungerer fantastisk...

Anmeld

9. marts 2011

Skouboe

Jibbe skriver:

Jeg går også hjemme på barsel, og jeg bruger næsten altid døgnposten.. Det fungerer fantastisk...

Anmeld

9. marts 2011

handywoman

Nu kan jeg ikke holde min mund lægere. Jeg er ansat ved post danmark og køre med både breve og pakker. Jeg sætter aldrig noget ved døren. Hvis det er en afløser og der kun står c hvordan havde du tænkt han lige skulle vide du bor i 7c? Når vores ruter er på mellem 600 og 1000 hustande. Det kan være du kan huske så meget men det er da altså ingen afløsere der kan hverken med høj eller lav IQ. En afløser køre mellem 6 og 9 ture.

Anmeld

9. marts 2011

Pige2009

Jibbe skriver:

Argh jeg er SUR lige nu. 

Jeg havde bestilt tøj på nettet til Frej. Fik en mail om det var afsendt i mandags og med et track & trace nr. Idag tjekker jeg det så, egentlig bare for at se om pakken kommer idag..... Det gør den IKKE...

For den er afleveret i går kl 1324. Men til hvem? Vi var ikke hjemme. Og har tjekket carport, garage og skur. Ingen pakke... 

Har nu snakket med Post Danmark og har skrevet en mail til afsenderen om de ikke vil efterlyse pakken.

Jeg er jo bange for at pakkeposten bare har stillet pakken til os og så at der er nogen som har snuppet den. Har bare hørt så mange dårlige fortællinger om pakkeposten som bliver siddende i bilen, og afleverer en seddel i postkassen om at man ikke  var hjemme og en jeg kender som var pakkepost,han fortæller at det er normalt at man afleverer en masse pakker på kort tid og så tager man hjem og scanner stregkoderne med et tidsrum som kunne passe, og så kan de holde 1-2 timers frokostpause.

Aaaaaaargh latterlige pakkepost

De må ikke sætte pakken, medmindre det specifikt er aftalt.

Anmeld

9. marts 2011

LISBETH:-)

Jeg har for noget tid siden oplevet - at jeg havde købt en designer lampe brugt til 7000 kr på ebay. Den valgte postbudet så at sætte foran vores hoveddør som vender ud mod vejen, så alle kunne se den flotte store pakke. Naboen så den heldigvis og tog den ind til sig, da de viste vi var på weekend tur og først kom hjem 2 dage senere. Jeg var TOSSET.

Vi har også haft et postbud som bare åbnede døren og smed tingene ind på måtten. Tror han ville være flink, men synes sku ikke det er i orden at man bare sådan åbner folks døre. Han opdagede så at vi har hund så det har han droppet igen.

Anmeld

9. marts 2011

Jibbe

Naboen kom med pakken idag. Men altså helt ærlig jeg troede jo den var væk. Argh..

Anmeld

9. marts 2011

DLM

Jibbe skriver:

Naboen kom med pakken idag. Men altså helt ærlig jeg troede jo den var væk. Argh..

du havde altså flinke naboer

Anmeld

9. marts 2011

Jibbe

handywoman skriver:

Nu kan jeg ikke holde min mund lægere. Jeg er ansat ved post danmark og køre med både breve og pakker. Jeg sætter aldrig noget ved døren. Hvis det er en afløser og der kun står c hvordan havde du tænkt han lige skulle vide du bor i 7c? Når vores ruter er på mellem 600 og 1000 hustande. Det kan være du kan huske så meget men det er da altså ingen afløsere der kan hverken med høj eller lav IQ. En afløser køre mellem 6 og 9 ture.

Har du læst hvad jeg har skrevet senere? At jeg overreagerede fordi jeg var sur. Jeg ved da godt at det ikke er alle som er sådan. Men jeg har bare såååå mange dårlige Oplevelser efterhånden og det er sgu ikke sjovt at betale 75 kr i fragt og så bliver pakken leveret til naboen. Postbuddet ved da ikke om naboen beholder pakken!

Anmeld

9. marts 2011

Jibbe

DLM skriver:

du havde altså flinke naboer

Ja heldigvis. Synes stadig det er for meget. Postbuddet ved ikke om de beholder pakken. Og de aner da ikke hvor værdifuldt der som er i pakken er. De kunne jo i princippet levere tøjet tilbage og få penge for det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.