Skouboe skriver:
Jeg ved godt at overskriften ikke ligefrem opfordrer til det, men jeg vil altså gerne stikke hovedet forsigtigt frem bag postkassen og sige at vi er glade for både vores postbud og pakkeposten her i Ølstykke. De er altid søde og gør gerne det lidt ekstra, fx da jeg fik mine symaskiner og åbnede døren med Silja på armen, bar han dem helt ind i gangen og satte dem pænt til side... og jeg får indimellem blade fra udlandet, hvor de kommer i så stor en stak at de ikke kan være i postkassen... postbudet ringer altid på inden hun smider en seddel i postkassen om at de kan hentes på posthuset 
Og hvis I ofte ikke er hjemme når der kommer pakker kan jeg VARMT anbefale døgnposten. De lægger pakken deri, man får en SMS med en kode og kan så selv hente den døgnet rundt, når det lige passer.
Jeg synes det er dejligt at høre at det fungerer hos jer.
Jeg er dog stadig muggen over det er sket. Ligemeget hvor pakken er, så er det jo en fejl fra post dk's side og når det ikke er første gang bliver man bare harm.
Jeg må undersøge det med døgnposten, tak for tippet
Selvom jeg går hjemme på barsel og er meget hjemme, så er jeg da mere sikker på at den ikke bliver stillet et sted og så må jeg hente den når jeg har tid.
Anmeld