Jibbe skriver:
Argh jeg er SUR lige nu. 

Jeg havde bestilt tøj på nettet til Frej. Fik en mail om det var afsendt i mandags og med et track & trace nr. Idag tjekker jeg det så, egentlig bare for at se om pakken kommer idag..... Det gør den IKKE...
For den er afleveret i går kl 1324. Men til hvem? Vi var ikke hjemme. Og har tjekket carport, garage og skur. Ingen pakke...
Har nu snakket med Post Danmark og har skrevet en mail til afsenderen om de ikke vil efterlyse pakken.
Jeg er jo bange for at pakkeposten bare har stillet pakken til os og så at der er nogen som har snuppet den. Har bare hørt så mange dårlige fortællinger om pakkeposten som bliver siddende i bilen, og afleverer en seddel i postkassen om at man ikke var hjemme og en jeg kender som var pakkepost,han fortæller at det er normalt at man afleverer en masse pakker på kort tid og så tager man hjem og scanner stregkoderne med et tidsrum som kunne passe, og så kan de holde 1-2 timers frokostpause.
Aaaaaaargh latterlige pakkepost

har du forhørt dig naboerne ?
for vi fik en pakke i forgårs, alser som vi ik viste vi havde fået, ingen sedler i postkassen eller noget, til vores store hel, kom naboen og bankede på og sagde de havde fået den, da postbuddet havde spurgt om de ville det, skal siges vi kender ik naboen de er næsten lige flyttet ind, så tænk hvis ik vi havde fået den pakke.. men det gjorde vi jo så heldigvis
håber du snart for pakken, hvor er det træls det andet
Tina
Anmeld