Lorte Post Danmark pakkepost!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

Jakob'sMor

KaLee skriver:

Tak for fordommene....

Ja det siger jeg også!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Jibbe

KaLee skriver:

Tak for fordommene....

Okay måske var jeg lidt sur og gal og generaliserede liiiiidt for meget der. Synd for dem der gider at gøre deres arbejde ordenligt at der er nogen som slet ikke tager deres arbejde seriøst.

Anmeld

9. marts 2011

musse1

Jibbe skriver:

Argh jeg er SUR lige nu. 

Jeg havde bestilt tøj på nettet til Frej. Fik en mail om det var afsendt i mandags og med et track & trace nr. Idag tjekker jeg det så, egentlig bare for at se om pakken kommer idag..... Det gør den IKKE...

For den er afleveret i går kl 1324. Men til hvem? Vi var ikke hjemme. Og har tjekket carport, garage og skur. Ingen pakke... 

Har nu snakket med Post Danmark og har skrevet en mail til afsenderen om de ikke vil efterlyse pakken.

Jeg er jo bange for at pakkeposten bare har stillet pakken til os og så at der er nogen som har snuppet den. Har bare hørt så mange dårlige fortællinger om pakkeposten som bliver siddende i bilen, og afleverer en seddel i postkassen om at man ikke  var hjemme og en jeg kender som var pakkepost,han fortæller at det er normalt at man afleverer en masse pakker på kort tid og så tager man hjem og scanner stregkoderne med et tidsrum som kunne passe, og så kan de holde 1-2 timers frokostpause.

Aaaaaaargh latterlige pakkepost

har du forhørt dig naboerne ?

for vi fik en pakke i forgårs, alser som vi ik viste vi havde fået, ingen sedler i postkassen eller noget, til vores store hel, kom naboen og bankede på og sagde de havde fået den, da postbuddet havde spurgt om de ville det, skal siges vi kender ik naboen de er næsten lige flyttet ind, så tænk hvis ik vi havde fået den pakke.. men det gjorde vi jo så heldigvis

håber du snart for pakken, hvor er det træls det andet

Tina

Anmeld

9. marts 2011

Jibbe

linselouise skriver:

Er kun enig med dig, jeg er heller ikke fan af Post Danmark!

Forrige uge sendte jeg et stort maleri som forsigtig post, og indpakningen var på forhånd godkendt af to PD medarbejdere, godt med bobleplast etc. Og så er det knækket i rammen da modtager får det!? Jeg blev bare rasende! Jeg betaler da ikke 200kr for at få det sendt som forsigtig og så behandler de det alligevel ikke forsigtigt!

Og minsandten om den "gode" service nu ikke kommer til at koste mere igen igen igen, pr. 1 April

Ja det er altså virkelig ikke verdens bedste service og da slet ikke til prisen. 

Anmeld

9. marts 2011

Jibbe

musse1 skriver:

har du forhørt dig naboerne ?

for vi fik en pakke i forgårs, alser som vi ik viste vi havde fået, ingen sedler i postkassen eller noget, til vores store hel, kom naboen og bankede på og sagde de havde fået den, da postbuddet havde spurgt om de ville det, skal siges vi kender ik naboen de er næsten lige flyttet ind, så tænk hvis ik vi havde fået den pakke.. men det gjorde vi jo så heldigvis

håber du snart for pakken, hvor er det træls det andet

Tina

Nej vores naboer er på arbejde. Men altså de MÅ ikke give den til naboen. Og hvis de har det ringer jeg og brokker mig lidt mere!

Anmeld

9. marts 2011

Jibbe

Jakob'sMor skriver:

Ja det siger jeg også!!!

Okay det var ikke fair over for dem der gør deres arbejde godt! Sorry!!! Men det gør vores åbenbart ikke

Anmeld

9. marts 2011

Kongmulle

Jibbe skriver:

Argh jeg er SUR lige nu. 

Jeg havde bestilt tøj på nettet til Frej. Fik en mail om det var afsendt i mandags og med et track & trace nr. Idag tjekker jeg det så, egentlig bare for at se om pakken kommer idag..... Det gør den IKKE...

For den er afleveret i går kl 1324. Men til hvem? Vi var ikke hjemme. Og har tjekket carport, garage og skur. Ingen pakke... 

Har nu snakket med Post Danmark og har skrevet en mail til afsenderen om de ikke vil efterlyse pakken.

Jeg er jo bange for at pakkeposten bare har stillet pakken til os og så at der er nogen som har snuppet den. Har bare hørt så mange dårlige fortællinger om pakkeposten som bliver siddende i bilen, og afleverer en seddel i postkassen om at man ikke  var hjemme og en jeg kender som var pakkepost,han fortæller at det er normalt at man afleverer en masse pakker på kort tid og så tager man hjem og scanner stregkoderne med et tidsrum som kunne passe, og så kan de holde 1-2 timers frokostpause.

Aaaaaaargh latterlige pakkepost

Jeg er lige så sur på dem. Har købt en halskæde af en bruger herinde og da min kuvert kom i går var den tom!! De havde behandlet brevet så skidt at den er røget ud

Vi har begge to efterlyst den nu,men de dækker da ingenting fordi det er sendt som almindelig brev og ikke pakke til 75kr.

Lorte post danmark!!!

Anmeld

9. marts 2011

Jibbe

MeretheN skriver:

Øv, øv, øv

Jeg har også oplevet flere gange, at pakker bare er blevet efterladt udenfor vores dør - rigtig træls! Heldigvis har vi ikke mistet pakker endnu!

Heldigvis har vi fået en ny pakkepost, og han har endnu ikke efterladt nogen pakker

Ja det er bare så trælst at opleve. De har tidligere også lagt det i carporten eller skuret og så efterladt en seddel selvom jeg ikke har takket ja til den ordning. Men nu er pakken jo væk og det er bare så surt! Og Frej er i seriøst tøjmangel snart så ville gerne have min pakke....

Anmeld

9. marts 2011

Jibbe

Kongmulle skriver:

Jeg er lige så sur på dem. Har købt en halskæde af en bruger herinde og da min kuvert kom i går var den tom!! De havde behandlet brevet så skidt at den er røget ud

Vi har begge to efterlyst den nu,men de dækker da ingenting fordi det er sendt som almindelig brev og ikke pakke til 75kr.

Lorte post danmark!!!

Ja min mand fik også en whiskyprøve tilsendt og den var indpakket forsvarligt. Da han fik den var den smadret. Ikke så fedt og trælst nu hvor han glædede sig til en smagsprøve på det fad han er medejer af.

Anmeld

9. marts 2011

Skouboe

Jeg ved godt at overskriften ikke ligefrem opfordrer til det, men jeg vil altså gerne stikke hovedet forsigtigt frem bag postkassen og sige at vi er glade for både vores postbud og pakkeposten her i Ølstykke. De er altid søde og gør gerne det lidt ekstra, fx da jeg fik mine symaskiner og åbnede døren med Silja på armen, bar han dem helt ind i gangen og satte dem pænt til side... og jeg får indimellem blade fra udlandet, hvor de kommer i så stor en stak at de ikke kan være i postkassen... postbudet ringer altid på inden hun smider en seddel i postkassen om at de kan hentes på posthuset

Og hvis I ofte ikke er hjemme når der kommer pakker kan jeg VARMT anbefale døgnposten. De lægger pakken deri, man får en SMS med en kode og kan så selv hente den døgnet rundt, når det lige passer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.