Jeg har tænkt den samme tanke, hvis der skulle komme en til....
Må også ærligt indrømme at jeg hader at amme
Jeg havde glædet mig, men det gik slet ikke som jeg ville. En skrigende baby pga. der ikke var nok mælk
- og de "dejlige" sår og rifter på brystvorterne. Jeg turde ikke gå nogle steder, for jeg er alt for blufærdig til det, så jeg var fanget i mit eget hjem mens jeg ammede. (Det hjælper så heller ikke at jeg havde svigermor hængende i babserne en af de første dage vi var hjemme, med kommentarer om hvordan hun tog fat
)
Isabella var knap 6 uger gammel, da jeg opgav! Jeg blev meget mere glad over ikke at kæmpe - og det kunne bestemt i den grad mærkes på Isabella også 
Hun var blevet suppleret fra fødslen med MME, så jeg havde ikke en ærlig chance for at følge med hendes tempo (pga. hendes blodsukker under graviditeten skulle hun suppleres).
På riget var vi blevet introduceret til ammebrikken, men det blev roden til alt ondt, for mit vedkommende. En sygeplejerske sagde vi skulle bruge den, så var der skift, så skulle vi sørme bruge den igen - og næste skift igen, så skulle vi ikke bruge den. Og sådan gik det frem og tilbage de 5 dage jeg var indlagt 
Anmeld