Hejsa
Med Nicklas gik det også fuldstændig galt for mig.... Så stoppede med at amme, men valgte i stedet at malke ud til ham. Nu havde jeg jo hele graviditeten fået afvide hvor vigtig det var han fik mit mælk. Malkede ud i 3 mdr, og det er det værste jeg nogensinde har gjort... Det tog ALT min tid, jeg lavede ikke andet end at sidde med den der skide malkemaskine knapppet på babserne...
Så da jeg skulle have Mathias var jeg helt afklaret med at hvis amningen gik galt, så skulle han bare have modermælks erstatning.... Amningen gik skide godt, bortset fra alle de alm smerter som er forbundet med den første tid man ammer! Men blev jo så da han var 8 dage gammel indlagt med ham, også gik min mælk simpelthen i stå. Jeg var nervøs for at miste min søn, var i uvendte omgivelser osv, så det satte simpeelthen en stopper for mælken, så det fik hurtig et naturlig stop...
Nu er jeg jo gravid igen, og vil helt sikkert igen gøre et forsøg på at amme. Og efter at have læst herinde at det er helt normalt at have så ondt i babserne og vorterne osv lige i starten, så har jeg bestemt jeg dælme bider den smerte i mig og giver amningen lidt længere tid end med Nicklas (første gang) Men vil det ikke fungere, jamen så stopper jeg og går over til mme. For det er ikke alle bekymringerne og tvivlen værd...
Kan godt ske du tænker et nu, men når du så bliver gravid tænker du noget helt andet omkring det... Men vælger du at du ikke vil amme, så er det helt iorden...
EN GOD MOR SIDDER IKKKE I BRYSTERNE!!!
Anmeld