Prøvet at være lidt kreativ ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

Bellinda89

Kindfed skriver:

Aaah, så var jeg måske lidt på sporet. Tak (for jeg har faktisk tænkt over det mange gange!)

Hehe det var skam så lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Bellinda89

Sallisørøver skriver:

hehe.. nåårrhhh jamen så har han da også en.. jeg ahr også en HP og Packard bell samt en LG er det så det program der er på eller? 

3 stks Hold da på hehe

Programmet var på packard & på HP'en er det et købt program til den

Anmeld

9. marts 2011

Kamulla

CelinasMoarh skriver:

3 stks Hold da på hehe

Programmet var på packard & på HP'en er det et købt program til den

hehe ja men skærmen er i stykker på min HP.. derfor Lg (mini computer til skolebrug) og den store Packard Bell fordi jeg fik press over at skrive stil på den lille men spørgsmålet var mere om det var elements eller hvilken photoshop du leger med

Anmeld

9. marts 2011

Bellinda89

Sallisørøver skriver:

hehe ja men skærmen er i stykker på min HP.. derfor Lg (mini computer til skolebrug) og den store Packard Bell fordi jeg fik press over at skrive stil på den lille men spørgsmålet var mere om det var elements eller hvilken photoshop du leger med

Aha på den måde

Det er adobe photoshop cs3

Anmeld

9. marts 2011

Kamulla

CelinasMoarh skriver:

Aha på den måde

Det er adobe photoshop cs3

så kan jeg godt forstå du syntes det er svært... jeg startede med "børneudgaven" photoshop elements.. og har nu CS5.. det jo gråt og kedeligt og MANGE funktioner.. men øvelse gør mester... bare sid og leg med dem alle.. man bliver ikke mester første dag

Anmeld

9. marts 2011

Bellinda89

Sallisørøver skriver:

så kan jeg godt forstå du syntes det er svært... jeg startede med "børneudgaven" photoshop elements.. og har nu CS5.. det jo gråt og kedeligt og MANGE funktioner.. men øvelse gør mester... bare sid og leg med dem alle.. man bliver ikke mester første dag

Vidste ikke lige der var andre udgaver.. hehe

Men ja svært siger du Jeg fatter hat af det program , selvom jeg har fået tingene af vide 117 gange Så tror ikke lige det ligger i mine gener at skulle lærer det

Anmeld

9. marts 2011

Kamulla

CelinasMoarh skriver:

Vidste ikke lige der var andre udgaver.. hehe

Men ja svært siger du Jeg fatter hat af det program , selvom jeg har fået tingene af vide 117 gange Så tror ikke lige det ligger i mine gener at skulle lærer det

kan vise dif forskellen.. der er billeder og forklaring med til hver slags.. og ork jo.. der findes MANGE udgaver af photoshop.. elements er for nybegyndere.. kan ikke så meget men alligevel nok.. samt det er nemmere at forstå (tog mig alligevel lidt tid...) og så er der de helt avancerede der koster 16-18.000kr hvis ikke mere men det er jo garvede photoshop brugere... du kan gå på youtube og skrive photoshop CS3 så kommer den med en masse video visninger til div. funktioner...

her er et billede af hvordan elements ser ud (det mørke og med billedevisning)

og af mit CS5.. der er sku en STOR forskel. hahaha

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. marts 2011

Bellinda89

Sallisørøver skriver:

kan vise dif forskellen.. der er billeder og forklaring med til hver slags.. og ork jo.. der findes MANGE udgaver af photoshop.. elements er for nybegyndere.. kan ikke så meget men alligevel nok.. samt det er nemmere at forstå (tog mig alligevel lidt tid...) og så er der de helt avancerede der koster 16-18.000kr hvis ikke mere men det er jo garvede photoshop brugere... du kan gå på youtube og skrive photoshop CS3 så kommer den med en masse video visninger til div. funktioner...

her er et billede af hvordan elements ser ud (det mørke og med billedevisning)

og af mit CS5.. der er sku en STOR forskel. hahaha

Ja hold da helt op. Der er sq da stor forskel & ser meget mere brugervenligt ud det der elements til nybegyndere...

Hvordan får man lige fat på det ??

Anmeld

9. marts 2011

Kamulla

CelinasMoarh skriver:

Ja hold da helt op. Der er sq da stor forskel & ser meget mere brugervenligt ud det der elements til nybegyndere...

Hvordan får man lige fat på det ??

jamen mit photoshop var på computeren da jeg købte den.. det er en ny ting Pacard Bell kører med ellers kan du købe det i elgiganten, i en foto bix eller over nettet... prøv at google photoshop elements9.. mener det koster omkring 800kr  og ja.. tit går jeg ind i elements når det andet bliver for uoverskueligt

Anmeld

9. marts 2011

Bellinda89

Sallisørøver skriver:

jamen mit photoshop var på computeren da jeg købte den.. det er en ny ting Pacard Bell kører med ellers kan du købe det i elgiganten, i en foto bix eller over nettet... prøv at google photoshop elements9.. mener det koster omkring 800kr  og ja.. tit går jeg ind i elements når det andet bliver for uoverskueligt

Okey super

Tusind tak for svarene  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.