Prøvet at være lidt kreativ ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

Bellinda89

AnneBJ skriver:

Det er muligt at finde guides - også på dansk - rundt omkring på nettet hvis du googler... 

Det har jeg prøvet , men er sq en klovn til sådan noget Så jeg må "nøjes" med kæresten's hjælp , selvom han er ved at blive sindsyg over jeg heletiden spøger : Hvordan var det nu lige jeg gjorde det hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Kamulla

lad mig gætte.. han har en packard bell?? det følger nemmerlig photoshop elements med når man køber sådan en super begynderprogram.. de jeg startede med 

og fine billeder

Anmeld

8. marts 2011

Bellinda89

Sallisørøver skriver:

lad mig gætte.. han har en packard bell?? det følger nemmerlig photoshop elements med når man køber sådan en super begynderprogram.. de jeg startede med 

og fine billeder

Hehe nej han har en HP & en packard bell

& tak

Anmeld

8. marts 2011

Kamulla

CelinasMoarh skriver:

Hehe nej han har en HP & en packard bell

& tak

hehe.. nåårrhhh jamen så har han da også en.. jeg ahr også en HP og Packard bell samt en LG er det så det program der er på eller? 

Anmeld

8. marts 2011

Kindfed

Nu synes jeg ikke selv, at jeg er specielt uintelligent, men jeg kan simpelthen ikke forstå, hvordan programmet kan vide, hvad der er sløjfe og hvad, der ikke er?  Altså den, du har ladet være i farver. Har så heller aldrig prøvet PhotoShop, men stadig.

Anmeld

8. marts 2011

Bellinda89

Kindfed skriver:

Nu synes jeg ikke selv, at jeg er specielt uintelligent, men jeg kan simpelthen ikke forstå, hvordan programmet kan vide, hvad der er sløjfe og hvad, der ikke er?  Altså den, du har ladet være i farver. Har så heller aldrig prøvet PhotoShop, men stadig.

Først har gjort billedet sort/hvidt , derefter farvet det farvede i den originale farve

Anmeld

8. marts 2011

Kindfed

CelinasMoarh skriver:

Først har gjort billedet sort/hvidt , derefter farvet det farvede i den originale farve

Ja, men hvordan? Markerer du kanterne af sløjfen, så den autoudfylder med den originale farve, eller sidder du og 'tegner' over sløjfen, hvis du forstår? Du behøver ikke at svare, men det er sjovt nok en ting, jeg ofte har tænkt på, når jeg har set andre gøre det

Anmeld

8. marts 2011

Bellinda89

Kindfed skriver:

Ja, men hvordan? Markerer du kanterne af sløjfen, så den autoudfylder med den originale farve, eller sidder du og 'tegner' over sløjfen, hvis du forstår? Du behøver ikke at svare, men det er sjovt nok en ting, jeg ofte har tænkt på, når jeg har set andre gøre det

Altså tror dem der er mere inde i programmet markere det område dr skal være farvet.. Jeg selv har bare taget en "nem" løsning og bare farvet.. Men den løsning blir så heller ikke helt perfekt...

Anmeld

8. marts 2011

Kindfed

CelinasMoarh skriver:

Altså tror dem der er mere inde i programmet markere det område dr skal være farvet.. Jeg selv har bare taget en "nem" løsning og bare farvet.. Men den løsning blir så heller ikke helt perfekt...

Aaah, så var jeg måske lidt på sporet. Tak (for jeg har faktisk tænkt over det mange gange!)

Anmeld

8. marts 2011

Kamulla

Kindfed skriver:

hehe nu er der mange andre programmer hvor du kan gøre billedet sort/hvid samt beholde nogle farver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.