Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kommer aldrig til at lærer det med photoshop , men fik da lavet disse så godt som jeg nu kunne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er du da sluppet goddt fra
Jeg synes bare det er så godt Er det et købe program du har brugt?
merichs skriver: Det er du da sluppet goddt fra
Tusind tak
Er gået i gang med at lærer at bruge photoshop.. Det er noget af et projekt...
wamse skriver: Jeg synes bare det er så godt Er det et købe program du har brugt?
Tak
Det ved jeg faktisk ikke om det er :i Sidder lige ved kæresten's comp , så aner det faktisk ikke
Hvis det er photoshop, så er det et købeprogram... Et dyrt et endda, men det er også godt!!
Jeg synes også det er nogle superskønne billeder!!
CelinasMoarh skriver: Tak Det ved jeg faktisk ikke om det er :i Sidder lige ved kæresten's comp , så aner det faktisk ikke
Ok, det er eller vildt godt, og jeg elsker nemlig at lege med billederne, så blev da lige interesseret
wamse skriver: Ok, det er eller vildt godt, og jeg elsker nemlig at lege med billederne, så blev da lige interesseret
Gør jeg også , men synes dælme det er indviklet.. Kunne være rart at photoshop var lidt mere brugervenligt
AnneBJ skriver: Hvis det er photoshop, så er det et købeprogram... Et dyrt et endda, men det er også godt!! Jeg synes også det er nogle superskønne billeder!!
Ja har også lige spurgt ham , og ja det er købt
CelinasMoarh skriver: Gør jeg også , men synes dælme det er indviklet.. Kunne være rart at photoshop var lidt mere brugervenligt
Det er muligt at finde guides - også på dansk - rundt omkring på nettet hvis du googler...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128