Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nvm skriver: hvad dato? for så tar vi da bare en dato hvor i ikke gør
hvad dato?
for så tar vi da bare en dato hvor i ikke gør
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CamillaRH skriver: d. 20 & 24. Og i slutningen af månden skal vi flytte.. ellers så venter jeg til næste gang.
d. 20 & 24. Og i slutningen af månden skal vi flytte.. ellers så venter jeg til næste gang.
NO WAY..
du skal med hehe
NO WAY.. du skal med hehe
haha søde, det vil vi også meget gerne
nvm skriver: NO WAY.. du skal med hehe
CamillaRH skriver: haha søde
haha søde
hvad med fredag den 15 april?
ZamanogDania skriver: Vi vil da os gerne med. Altså mig og Dania det skal bare ikke være den 9/4 der skal vi holde min mands fødselsdag
Vi vil da os gerne med. Altså mig og Dania det skal bare ikke være den 9/4 der skal vi holde min mands fødselsdag
fredag den 15 april evt?
HCAD SIGER I ALLE TIL FREDAG DEN 15 APRIL?
OG STEMMER I FOR LEGELAND ELLER ZOO?
nvm skriver: mødes med mig?? og hygge med vores børn...?? jeg tænkte på at vi evt ku ta i fields legeland eller zoo, vi ku mødes en masse og tøse hygge.. slet ingen der gider det?
mødes med mig??
og hygge med vores børn...??
jeg tænkte på at vi evt ku ta i fields legeland eller zoo, vi ku mødes en masse og tøse hygge..
slet ingen der gider det?
Hvor bor du henne af på Sjælland jeg er selv fra Fjenneslev som ligger mellem Ringsted og Sorø.
Knus
Anja&jesper skriver: Hvor bor du henne af på Sjælland jeg er selv fra Fjenneslev som ligger mellem Ringsted og Sorø. Knus
JEG ER FRA NÆSTVED AF
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128