Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nvm skriver: har bare lavet noget forskellige indlæg som ingen har svaret på hehe. derfor jeg nu prøvede her. men lyder godt, hvor er du fra?
har bare lavet noget forskellige indlæg som ingen har svaret på hehe. derfor jeg nu prøvede her. men lyder godt, hvor er du fra?
det har jeg slet ikke set.. men har heller ikke været så meget herinde det sidste stykke tid!
Vi bor i Nivå (Nordsjælland)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
pussepige skriver: Hvis ikke det var fordi jeg boede i Jylland var jeg klar..
Hvis ikke det var fordi jeg boede i Jylland var jeg klar..
til du ville
til du bor der hehe
Caroline86 skriver: det har jeg slet ikke set.. men har heller ikke været så meget herinde det sidste stykke tid! Vi bor i Nivå (Nordsjælland)
har også lavet dem under kbh og unge forældre
okay jamen så må vi lige vente til flere melder sig, så kan vi aftale en dato
nvm skriver: har også lavet dem under kbh og unge forældre okay jamen så må vi lige vente til flere melder sig, så kan vi aftale en dato
det vil jeg glæde mig til!
Caroline86 skriver: det vil jeg glæde mig til!
det skal nok blive hyggeligt
nvm skriver: det lyder da godt hvornår skal det ske? altså dåben
det lyder da godt
hvornår skal det ske? altså dåben
vore barne dåb er den 27 i denne måned.. altså om 3 uger.. åhh så styrter rundt alle steder i øjeblikket...
MorTilMalene skriver: vore barne dåb er den 27 i denne måned.. altså om 3 uger.. åhh så styrter rundt alle steder i øjeblikket...
okay forstår jeg godt...
jamen vi venter da bare til den er overe så. hvor var du fra?
nvm skriver: okay forstår jeg godt... jamen vi venter da bare til den er overe så. hvor var du fra?
vi bor i køge..
vil da også gerne :-) og har heller ikke set dine andre tråde. Når vi er hejje igen fra ferie d. 6 april så er vi klar.
Sisse
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128