er der slet ingen der vil :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2011

N&J

Lou87 skriver:

Jeg tror faktisk jeg har haft skrevet mig på en af dine tråde en gang, men hørte aldrig mere

Men jeg er også frisk, er fra sorø..
Dog synes jeg det ska være lidt varmere før vi tager zoo.
Og tror måske legeland er for "vildt"..
Min pige er kun 7 mdr. Men ellers springer jeg bare over denne gang

Det er faktisk helt perfekt vejr til zoo, vi var afsted i weekenden, der var lidt sol, så ikke for varmt og ikke for koldt, helt perfekt.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Kamulla

vi kunne godt være friske hvis det passede sammen.. dog ikke i denne mdr da jeg ingen penge har til sådan noget... 

Anmeld

14. marts 2011

Lou87

N&J skriver:

Det er faktisk helt perfekt vejr til zoo, vi var afsted i weekenden, der var lidt sol, så ikke for varmt og ikke for koldt, helt perfekt.. 

Oki..
Solen er heldigvis godt på vej ja..

Men når jeg mener varmt, så mener jeg varmt varmt... som i min datter ikk skal sidde i stor tyk jakke osv i klapvognen

Men ellers som skrevet, det ok med zoo tur, så springer jeg bare på en anden go gang
Ska også til et andet baby.dk møde i april, så kan være det ramler sammen..

Anmeld

14. marts 2011

Bellinda89

Jeg er også frisk

Bare lige i en anden måned , står med flytning & istandsættelse af 2 lejligheder i april + en masse andet..

Men er helt klart frisk på næste møde

Anmeld

15. marts 2011

nvm

jeg laver lige en tråd med nogen dato'er så kan i skrive jer på, hvornår det passer bedst

Anmeld

15. marts 2011

LR85

Jeg er også frisk på a mødes.

Dog er pengene små for tiden pga barselsdagpenge, men hvis vi mødes hos en, i en park eller lign er jeg frisk, elers næste gang hvis i mødes igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.