Jeg ville egentlig have oprettet det her anonymt fordi jeg synes det er ret flovt at jeg åbenbart har et uopdragent barn
Men så ville der nok ikke rigtig være respons..
Sagen er den at Maria er utryg ved andre børn. De kommer hen til hende og hun kan jo hverken gå eller kravle og hvordan skal hun så sige fra og komme væk? Hun grynter sådan lidt og så skubber hun..Hvad skal hun ellers gøre når hun føler sig trængt op i en krog og ikke kan sige noget?
Det er da rigtig synd for barnet der bare vil snakke med hende, lige at få et skub
Vi var til fastelavnsfest i søndags hvor to mødre til to piger, på Marias alder, var der. Vi har været sammen et par gange da pigerne var yngre.
Maria står op af mig og den ene pige kommer kravlende. Jeg kan mærke at Maria presser sig op af mig og begynder at mumle lidt. Hun prøver jo at komme væk, men jeg tænker at vi lige prøver. Pigen kommer hen og hun får bare et skub.
Moderen bliver godt stram i ansigtet og jeg siger til Maria at hun da ikke må skubbe for hun gør jo ikke noget. Jeg kunne begrave mig selv
De to piger krammer rigtig hinanden og jeg sidder bare med ondt i maven. Pigen kommer hen igen, men moderen siger bare; "Pas på eller du får et dask af hende"

Altså hvad pokker skal jeg gøre? Hun er tydeligvis utryg ved andre børn og hvordan skal hun ellers gøre fra når hun ikke kan komme væk??
Anmeld