Nysgerrig ja det er jeg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2008

Janep

Jeg sover i trusser og en gammel t-shirt.

ved os ligger jeg med ryggen til kæresten og så holder han om mig eller omvent. jeg kan slet ikk klare at ligge hoved mod hoved . hader bar at blive åndet på. det er noget af det værste jeg ved :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2008

tasha33

jeg sover i trusser og bh, har jeg gjort siden at den store var lille også skal vi helst ligge med ryggen til hinanden, men det er fordi jeg har det meget varmt om natten.
:)

Anmeld

9. oktober 2008

ekzunz

Butt naked! Og det gælder os begge. Og sjovt nok (eller faktisk ikke så sjovt...:-) så tager begge de små alt tøjet af efter de er kommet i seng. Så når vi går i seng og lige skal kigge til dem, ligger der 2 nøgne børn i hver deres seng.....Så må de lige ha' nattøjet på igen - ellers er det for koldt.

Anmeld

9. oktober 2008

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg sover altid bare i trusser, men mindre det er meget koldt, så kan jeg godt finde på at tage en gammel t-shirt på.

Anmeld

9. oktober 2008

Kvindemin

[citat][f][småt]Znuzke skriver:[/småt][/f] Butt naked! Og det gælder os begge. Og sjovt nok (eller faktisk ikke så sjovt...:-) så tager begge de små alt tøjet af efter de er kommet i seng. Så når vi går i seng og lige skal kigge til dem, ligger der 2 nøgne børn i hver deres seng.....Så må de lige ha' nattøjet på igen - ellers er det for koldt. [/citat] Haha, hvor nuser (L) Jeg sover i et par trusser, til tider bh.

Anmeld

9. oktober 2008

metted

Jeg har en enkent py til når det er rigtigt koldt.
KAn godt lide at have lidt på når det iokke er høj sommer. Pt er korte silke natkjole hittet, uden trusser, så er der fri adgang hvis / når der er en som vil liste noget hårdt ind i løbet af natten:$(L)8D

Anmeld

9. oktober 2008

mickjen

Som regel underbukser. Nogen gange også t-shirt, og nogen gange nøgen.

Anmeld

12. oktober 2008

H+S Skjolgborg.

jeg har skreve andet for det er lidt forskelig om det er en tynd-varm bluse trusse ud eller med osv pga vejre...eller sommer/vinder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.