Nysgerrig ja det er jeg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2008

MorCamilla

Jeg sover i kaspers satin boksershorts (da han ikke selv bryder sig om at bruge dem) og en gammel for stor t-shirt... Elsker mit nattøj... (især den sidste times tid om aften inden jeg skal op under dynen..) det er så dejlig afslappende at gå i nattøj...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2008

Miamaja

Mebach skriver:

Jeg sover i t-shirt, gerne med strømper hvis det er koldt.
Og jeg sover IKKE i ske, og jeg ligger IKKE i arm.
Hvis jeg gør det, sover jeg a h til.

hehe ogsaa her..

synes det er lidt mere sexy at sove nogen og har provet men jeg smaa fryser altid og kan slet ikke falde til ro uden noget toj at putte sig i;)

Anmeld

9. oktober 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg sover kun i trusser (+ py-bukser 1 uge om måneden). Men jeg sover med ryggen til kæresten, og han sover med ryggen til mig. Sådan har vi altid gjort, selv da vi var unge og nyforelskede :) Jeg døjer meget med varme om natten, så jeg kan ikke have nogen for tæt på, så kan jeg bare ikke sove (så det har været en meget dårlig nat, for et barn med 40 i feber SKULLE ligge under min dyne :'( )

Anmeld

9. oktober 2008

twinboys

[citat][f][småt]Jeanne skriver:[/småt][/f] Jeg sover kun i trusser (+ py-bukser 1 uge om måneden). Men jeg sover med ryggen til kæresten, og han sover med ryggen til mig. Sådan har vi altid gjort, selv da vi var unge og nyforelskede :) Jeg døjer meget med varme om natten, så jeg kan ikke have nogen for tæt på, så kan jeg bare ikke sove (så det har været en meget dårlig nat, for et barn med 40 i feber SKULLE ligge under min dyne :'( ) [/citat] Pyh ja det tror jeg da på... Majbritt(H)

Anmeld

9. oktober 2008

Mathilde

Jeg sover i en dejlig stor t-shirt. Min kæreste vil gerne have at vi sover nøgne, men jeg kan ikke holde det ud, da jeg er små-fed! Så det må han undvære...

Anmeld

9. oktober 2008

lonemus

PiaR skriver:

Jeg sover altid nøgen og har gjort det lige så længe jeg kan huske og det samme gør min mand...

Samme her :)

Lone

Anmeld

9. oktober 2008

Fam. Madsen

jeg sover i en gammel forvasket tshrit (staves) og det har jeg altid gjort.

men jeg putter mig ind til manden da jeg er en der fryser meget... :D

Anmeld

9. oktober 2008

tascia

hvis jeg kan slippe afsted med det har jeg både bluse og bukser på, er ekstrem kuldskær...

men når vejeret er til det så er det som regl kun trusser

//Natascia

Anmeld

9. oktober 2008

Lykkelig Mor til 2

Jeg sover i trusser, ja å amme bh men det blir vel slutt snart...

linda....

Anmeld

9. oktober 2008

fam.4xc

Trusser og Bh her.... BHén er kommet på efter at begge unger er i sengen ;) Og Claes i tights:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.