Nysgerrig ja det er jeg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad sover du i om natten ud over en seng...???

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.101 visninger
27 svar
0 synes godt om
8. oktober 2008

twinboys

Hvad har i på når i sover????
Ja jeg sover fuldstændig nøgen og helst i ske med manden...
Men nyder også at sove i min sexede natkjole og i et par g- streng ( så er der lidt for manden at pille af)

:$:$:$

Majbritt(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2008

Lullaby

Helt nøgen. Det eneste tidspunkt jeg har sexet nattøj på når vi skal sove er hvis vi skal hanky-panky. (L)

Anmeld

8. oktober 2008

heaven

jeg er simpelthen så KEDELIG, så det næsten er pinligt.... jeg sover i gamle forvaskede t-shirts...

Har dog et par satinskjorter og noget, men jeg får det sgu aldrig på... heldigvis påstår manden at det er ham ligemeget hvad jeg har på... skal der "humbi-humbi`s", så bliver der det....

Jannie - nattøjskedelig:$

Anmeld

8. oktober 2008

pusling30

Det er forskelligt..
Hvis det er varmt, sover jeg kun i trusser, men hvis det er køligt tager jeg en t-shirt på og er det koldt har jeg en pyjamas på, men må dog sige at godt nok er jeg spinkel, men jeg sveder ekstremt meget om natten, jeg kan vågne op med en klam dyne flere gange i løbet af en nat.. også selvom jeg kun ligger i trusser.

Anmeld

8. oktober 2008

Honningblomst

Vi sover alle fire i trusser herhjemme...Synes jeg er for tyk til at sove nøgen..
Knus..

Anmeld

8. oktober 2008

Pia.

Jeg sover altid nøgen og har gjort det lige så længe jeg kan huske og det samme gør min mand...

Anmeld

8. oktober 2008

Christinahr

Jeg sover i stroptrøje og hotpants

Anmeld

8. oktober 2008

Pia.

Eva skriver:

Vi sover alle fire i trusser herhjemme...Synes jeg er for tyk til at sove nøgen..
Knus..

Pjatte hovede ;)... Du er altså skør... her kæmper jeg for at suge maven ind og tabe 10 kilo så jeg kan komme og tømme dit tøjskab... ii hvor jeg glæder mig :)...

Fik du min besked med om Jeppe kom her hjem fredag ?

Knus Pia.

Anmeld

8. oktober 2008

Honningblomst

[citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] Vi sover alle fire i trusser herhjemme...Synes jeg er for tyk til at sove nøgen.. Knus..[/citat] Pjatte hovede ;)... Du er altså skør... her kæmper jeg for at suge maven ind og tabe 10 kilo så jeg kan komme og tømme dit tøjskab... ii hvor jeg glæder mig :)... Fik du min besked med om Jeppe kom her hjem fredag ? Knus Pia.[/citat] Kan bare ikke have det---føler min mave er så kæmpe stor...:$:'( Du skal altså bare komme og tømme mit skab nu, du kan sagtens passe mit tøj...:) så du er meget velkommen... Troede faktisk jeg havde svaret dig...:$ har været lidt træt her til aften...:S jeppe vil meget gerne lege fredag, skal det være hos jer eller mig?? Knus.. (H)(H)(H)

Anmeld

8. oktober 2008

Rasmine

Jeg sover i t-shirt, gerne med strømper hvis det er koldt.
Og jeg sover IKKE i ske, og jeg ligger IKKE i arm.
Hvis jeg gør det, sover jeg a h til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.