Hvor mange af jer har førsøgt længere end 10 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

Zibi_84

Min mand og jeg har prøvet i 1½ år! Har aldrig været så ked af det, som jeg var i den periode! Så kom jeg til Gynekælog med speciale i barnløshed. 1 mdr. efter(på hormon behandling) blev jeg incermineret. 19 dage efter testede jeg positiv, og venter nu en dreng til Juni) HELD og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Rebecca55

Nana88 skriver:

Ja gejsen er nok ved at forsvinde, hver gang ved æl sexer vi på livet løs og intet sker, både jeg og P er blevet tjekket og der skulle ikke være noget galt med nogle af os.

Fæler jeg er den eneste i hele verden der har prøvede så længe (ved jeg godt jeg ikk er) men alle omkring mig bliver hele tiden gravide.

Men nu vil jeg gerne hører hvor mange der har prøvede længere end 10 mdr og skete det naturligt (hvis ja hvad gjord i for det) eller fik i hjælp??

Vi prøvede i 2 år og blev testet og de kunne ikke se vi skulle fejle noget, ud over at jeg vist har lidt bagoverbøjet livmoder... Så vi fik hjælp til at blive gravid.

Held og lykke til jer og hæng i, det skal nok komme på den ene eller den anden måde....

Anmeld

8. marts 2011

nielsen80

Rebecca55 skriver:

Vi prøvede i 2 år og blev testet og de kunne ikke se vi skulle fejle noget, ud over at jeg vist har lidt bagoverbøjet livmoder... Så vi fik hjælp til at blive gravid.

Held og lykke til jer og hæng i, det skal nok komme på den ene eller den anden måde....

Vi runder snart to år, og er i behandling. Lægeren kunne heller ikke finde noget galt med os i prøverne, det skal så siges, at vi nu er i gang med det første reagensglas forsøg, hvor man kan se at mine æg ikke er så gode til at dele sig og der er langt mellem de gode. Hvis jeg fik en krone hver gang jeg hørte man bare skulle slappe af, kunne det snart betale min behandling, desværre hænger det bare ikke sådan sammen for de fleste ufrivillige barnløse. Og desuden kan det jo være meget svært at slappe af, specielt efter så lang tid.

for det snart lykkes for jer

Anmeld

8. marts 2011

Nana88

Rebecca55 skriver:

Blev du insemineret og skete det i første forsøg??

vi har nemlig fået godkendt at kunne komme i behandling, men et eller andet sted vil jeg jo gerne have det sker naturligt

Anmeld

9. marts 2011

Rebecca55

Nana88 skriver:

Blev du insemineret og skete det i første forsøg??

vi har nemlig fået godkendt at kunne komme i behandling, men et eller andet sted vil jeg jo gerne have det sker naturligt

Ja vi var heldige at det lykkedes i første forsøg... Men kender manger der har fået hjælp og ved nogen er det først lykkedes ved sidste forsøg. Men kender ikke nogen hvor det ikke er lykkedes ved.

Anmeld

16. marts 2011

Nana88

Rebecca55 skriver:

Ja vi var heldige at det lykkedes i første forsøg... Men kender manger der har fået hjælp og ved nogen er det først lykkedes ved sidste forsøg. Men kender ikke nogen hvor det ikke er lykkedes ved.

Må være dejligt at det kommer i første forsøg

Anmeld

16. marts 2011

Rebecca55

Nana88 skriver:

Må være dejligt at det kommer i første forsøg

Ja absolut specielt fordi vi var sikker på det ville tage lang tid inden det ville lykkedes...

Anmeld

16. marts 2011

Dictes mor

Det tog os 3½ år inden jeg blev gravid med Dicte ved IVF. Så kender til den lange ventetid, som er helt forfærdelig opslidende!

Anmeld

16. marts 2011

Dictes mor

ønskebarn74 skriver:

9år.....

Du godeste gud, og her går man og brokker sig over 3½ år. 

Anmeld

16. marts 2011

Nana88

Dictes mor skriver:

Du godeste gud, og her går man og brokker sig over 3½ år. 

sådan tænker jeg også når i siger at i har prøvede så længe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.