Hvor mange af jer har førsøgt længere end 10 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.468 visninger
29 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

Nana88

Ja gejsen er nok ved at forsvinde, hver gang ved æl sexer vi på livet løs og intet sker, både jeg og P er blevet tjekket og der skulle ikke være noget galt med nogle af os.

Fæler jeg er den eneste i hele verden der har prøvede så længe (ved jeg godt jeg ikk er) men alle omkring mig bliver hele tiden gravide.

Men nu vil jeg gerne hører hvor mange der har prøvede længere end 10 mdr og skete det naturligt (hvis ja hvad gjord i for det) eller fik i hjælp??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Millah

Nana88 skriver:

Ja gejsen er nok ved at forsvinde, hver gang ved æl sexer vi på livet løs og intet sker, både jeg og P er blevet tjekket og der skulle ikke være noget galt med nogle af os.

Fæler jeg er den eneste i hele verden der har prøvede så længe (ved jeg godt jeg ikk er) men alle omkring mig bliver hele tiden gravide.

Men nu vil jeg gerne hører hvor mange der har prøvede længere end 10 mdr og skete det naturligt (hvis ja hvad gjord i for det) eller fik i hjælp??

Kan nemr forstå du føler det sådan  Har det selv helt på samme måde inden jeg lærte denne side og kende

Vi er i gang på 14 måned nu  Hvilket ikke falder i god jord ved os

Vi fik tjekket Jimmy's sæd og den viste sig og være dårlig, så vi skal have hjælp til det, da vi fik af vide vores muligheder for at blive gravide på naturligvis er meget små Vi er ikke kommet igang med nogen behandling endnu, da Jimmy stadig har brug for at "tygge" på den - forståligt nok.

Men det skla nok blive din/jeres tur, det er jeg sikker på

Hvis du gerne vil snakke om det kan du bare skrive en PB skal nok svare

Stoooortfra mig og min mand

Anmeld

7. marts 2011

Chalala85

Kender din følelse så godt. Vi har prøvet siden en SA sidste år i feb. Har så lige været gravid igen men SA igen 4+3. Nu får vi tjekket mandens sæd og jeg skal tjekkes onsdag.. det er en hård rutsje tur at være på.. Men det skal nok komme en eller anden dag, det ved jeg

Anmeld

7. marts 2011

sa82

vi prøver på 14 mdr. vi er begge blevet testet, og alt skulle være normalt.. men ja det er ved at være træls at der intet sker..

Anmeld

7. marts 2011

Nana88

Er der noget særligt i gør for at holde modet oppe?? For syntes godt nok det er svært

Anmeld

7. marts 2011

Sujan

Vi har prøvet i 21 mdr snart.. Er blevet tjekker og der skulle ikke være noget galt med os.

Blev gravid med samme mand for 7 år siden.. Men valgte dengang abort... Har jeg ikke fortrudt. Så det burde altså kunne lade sig gøre men intet sker..

Er skide hårdt.. Og ved snart ikke hvad vi mere skal gøre.. Føler kun der er behandling tilbage.. Og er jeg bare så nervøs for da jeg kan forstå det er temmelig hårdt

Anmeld

7. marts 2011

Bambii

Nana88 skriver:

Vi har prøvet i ca. 2 år nu og det er virkelig hårdt.. Så jeg forstår dig fuldt ud.. Det er så svært.. Men man er bare nød til at tænke på andet, og koncentrer sig om andre ting.. prøv at lave ting der interesserer jer og noget i kan koncentrere jer om.. Måske noget hvor i har tanker på noget andet og ikke "har tid" til at tænke på projekt baby..

Hmm.. Gav det mening??

Anmeld

7. marts 2011

tinasmor

Nana88 skriver:

Tror desværre der er rigtig mange. De siger jo at ca 1 ud af 7 børn er født i behandlig (nu er der så pga den nye lov faldet i antal af behandligner allerede, så tallet vil nok stige lidt måske 1 ud af 10 eller lign) Men vi har forsøgt i flere år (sammenlagt) og været i gennem behandliger ved begge to (sidste dog gravid i mellem behandlingerne-altså bio baby

Ønsker dig alt held og lykke. Der er desværre alt for mange kvinder der ved hvordan du har det.

Anmeld

7. marts 2011

tinasmor

Nana88 skriver:

Tror desværre der er rigtig mange. De siger jo at ca 1 ud af 7 børn er født i behandlig (nu er der så pga den nye lov faldet i antal af behandligner allerede, så tallet vil nok stige lidt måske 1 ud af 10 eller lign) Men vi har forsøgt i flere år (sammenlagt) og været i gennem behandliger ved begge to (sidste dog gravid i mellem behandlingerne-altså bio baby

Ønsker dig alt held og lykke. Der er desværre alt for mange kvinder der ved hvordan du har det.

Anmeld

7. marts 2011

Mauser.

føler virkelig med jer .. nogen skal desværre bare have hjælp selvom de ikke fejler noget, håber det bedste for jer og krydser fingre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.