Hvor mange af jer har førsøgt længere end 10 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

Sunflower

2 år runder vi til april og vi har været i behandling i 14 mdr Vi har desværre ikke set skyggen af en stork men satser på at det er vores tur nu...

Pøj pøj allesammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

oo

en lille solstrålehistorie:

vi prøvede i næsten 3 år. efter næsten 2 år begyndte vi i behandling. der var intet galt med nogen af os, så vi blev tilbudt IUI behandling til en start. Jeg blev gravid i allerførste behandling - MEN: det sad udenfor livmoderen. Så det mistede vi. Vi kørte yderligere 5 IUI forsøg og det tog et helt år. Da vi nåede december året efter valgte vi at holde pause i december/januar inden vi skulle starte IVF. I januar talte vi med vores fertilitetslæge som sagde, at deres konklusion var, at mine æggeledere simpelthen ikke duede og at jeg aldrig ville blive gravid uden IVF behandling. da det blev februar blødte jeg en smule, men dog nok til, at jeg bare ventede på min rigtige menstruation. der gik over en uge og der skete intet udover at den mindre blødning fortsatte, så vi blev enige om, at nu tog jeg en test - for det plejede at sætte gang i mensen og så var den positiv! idag har vi en vaskeægte øko-baby lavet helt og aldeles naturligt og midt imellem behandlingspauser og efter næsten 3 års venten.

Mirakler KAN ske - tro på det!

Anmeld

7. marts 2011

Fenja09

Nana88 skriver:

Ja gejsen er nok ved at forsvinde, hver gang ved æl sexer vi på livet løs og intet sker, både jeg og P er blevet tjekket og der skulle ikke være noget galt med nogle af os.

Fæler jeg er den eneste i hele verden der har prøvede så længe (ved jeg godt jeg ikk er) men alle omkring mig bliver hele tiden gravide.

Men nu vil jeg gerne hører hvor mange der har prøvede længere end 10 mdr og skete det naturligt (hvis ja hvad gjord i for det) eller fik i hjælp??

Vi prøvede meget længere end 10 mdr - ca 3 år. Derefter stoppede jeg/vi med at tænke over det og kæresten blev udsendt i sommeren 2010, han kom hjem på ferie i 3 uger og tog afsted igen.

Fandt ud af at jeg var blevet gravid under hans orlov og var i 7. uge, da det blev bekræftet hos lægen

Så vi gjorde det modsatte af at prøve, vi stoppede med det - og det gav pote hos os.

Det psykiske spiller meget ind - så kan være at i skal tage jer en pause og så "bare" dyrke sex når i har lyst til det og prøve at tænke på andre ting, selvom jeg ved at det er svært. Tror måske at det vejen frem

/Fenja

Anmeld

7. marts 2011

ønskebørn74

Nana88 skriver:

Ja gejsen er nok ved at forsvinde, hver gang ved æl sexer vi på livet løs og intet sker, både jeg og P er blevet tjekket og der skulle ikke være noget galt med nogle af os.

Fæler jeg er den eneste i hele verden der har prøvede så længe (ved jeg godt jeg ikk er) men alle omkring mig bliver hele tiden gravide.

Men nu vil jeg gerne hører hvor mange der har prøvede længere end 10 mdr og skete det naturligt (hvis ja hvad gjord i for det) eller fik i hjælp??

9år.....

Anmeld

7. marts 2011

Silas&Mille

Nana88 skriver:

Her tog det 2 år og 3 måneder inden der kom to streger.

Nu har vi en skøn lille søn på 2 måneder

Vi fik ikke hjælpe, det skete helt naturligt.

Anmeld

7. marts 2011

Sofia

Det lykkedes i 9. måned. Og selvom du sikkert har hørt det tusind gange før vil jeg anbefale at slappe af og lade det komme naturligt. Jeg føler mig overbevist om at det netop lykkedes for os fordi vi havde ferie, slappede af og ikke tænkte på det hele tiden.

Anmeld

7. marts 2011

Nana88

Bambii skriver:

Vi har prøvet i ca. 2 år nu og det er virkelig hårdt.. Så jeg forstår dig fuldt ud.. Det er så svært.. Men man er bare nød til at tænke på andet, og koncentrer sig om andre ting.. prøv at lave ting der interesserer jer og noget i kan koncentrere jer om.. Måske noget hvor i har tanker på noget andet og ikke "har tid" til at tænke på projekt baby..

Hmm.. Gav det mening??

Jo gør det, men desværre har jeg ingen veninder der ikke har børn, så hver gang jeg er sammen med dem bliver jeg påmindet om det, desværre...

Men kan da godt hører at 10 mdr er ingenting i forhold til andre der har prøvede længere

Anmeld

7. marts 2011

Nana88

Er der nogle af jer der har prøvede den der vitaminkur/ kanonkur?? hvor man tager en masse vitaminer...

Anmeld

8. marts 2011

mahanna

hejsa

Jeg kan godt følge dig, det tog os 3 1/2 ca at blive gravide første gang, men tabte den efter små 6 uger, og så tog det os ellers indnu et år, men det skal så lige siges at i følge lægerne er chancen, for at jeg kan blive gravid uden hjælp, mindrer ind minimal, for for 5 1/2 år siden fik jeg lymfekræft, og fik meget kræftig kemo i et halvt år og blev så erklæret rask, men fik samtidig af vide at chancen for gravitet, uden hjælp er 1 ud af 100.000 kvinder og der halveres mine chancer yderligt med 50%, for har kun en åben æggestok, men afligevel er jeg i dag gravid i uge 24 og har en meget højt ønsket og allerede elsket og meget aktiv baby i maven, men der skete enlig først noget første gang da vi flyttet og fik hunde hvalp og anden gang, da jeg lage det på hylden for skulle værer på skole her i januar og viderer udd mig, så ville vendte til jeg var færdig, men blev heldigvis gravid længe inden det kom på tale, jeg stoppede med at drikke cola og skar meget ned på kaffe og så stoppede jeg med at ryge men det er nu snart et par år siden jeg stoppede med det, og så blev jeg ved med at spise gravitamin,

Det virkede for mig, er sikker på at det nok skal lykkes for jer med prøv at se om du kan aktiverer dig selv med noget andet, selv om det næsten er umuligt og ¨så be folk om at lade vær med heletiden at spørger om hvordan det går med progekt baby, for det er lidt svært at få tankerne på noget andet hvis man heletiden bliver mindet om det

håber det hjælper lidt, og undskyld at indlæget blev så langt 

Anmeld

8. marts 2011

Brams

12 lange år ..... resultatet blev en skøn prinsesse, som er alt besværet værd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.