hejsa
Jeg kan godt følge dig, det tog os 3 1/2 ca at blive gravide første gang, men tabte den efter små 6 uger, og så tog det os ellers indnu et år, men det skal så lige siges at i følge lægerne er chancen, for at jeg kan blive gravid uden hjælp, mindrer ind minimal, for for 5 1/2 år siden fik jeg lymfekræft, og fik meget kræftig kemo i et halvt år og blev så erklæret rask, men fik samtidig af vide at chancen for gravitet, uden hjælp er 1 ud af 100.000 kvinder og der halveres mine chancer yderligt med 50%, for har kun en åben æggestok, men afligevel er jeg i dag gravid i uge 24 og har en meget højt ønsket og allerede elsket og meget aktiv baby i maven, men der skete enlig først noget første gang da vi flyttet og fik hunde hvalp og anden gang, da jeg lage det på hylden for skulle værer på skole her i januar og viderer udd mig, så ville vendte til jeg var færdig, men blev heldigvis gravid længe inden det kom på tale, jeg stoppede med at drikke cola og skar meget ned på kaffe og så stoppede jeg med at ryge men det er nu snart et par år siden jeg stoppede med det, og så blev jeg ved med at spise gravitamin,
Det virkede for mig, er sikker på at det nok skal lykkes for jer med prøv at se om du kan aktiverer dig selv med noget andet, selv om det næsten er umuligt og ¨så be folk om at lade vær med heletiden at spørger om hvordan det går med progekt baby, for det er lidt svært at få tankerne på noget andet hvis man heletiden bliver mindet om det
håber det hjælper lidt, og undskyld at indlæget blev så langt
Anmeld