[citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]heaven skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]Astrid P skriver:[/småt][/f]
1 stk, og jeg satser ikke på at vi får flere før Smilla bliver gammel nok til at få et på værelset... Vi havde et i soveværelset for en del år siden, men det røg dælme hurtigt ud igen. Mage til erotik-dræber skal man da lede længe efter, vi endte jo med at falde i søvn til Frasier eller Seinfeld hver aften! 8(
[/citat]
eeejjjj, jeg vil GLÆÆÆÆDE mig til at kunne få tv i soveværelset igen (har sønnen i soverværelset) - der er ikke noget bedre end at gå tidligt i seng, putte sig ind til sin mand og bare hygge og flade ud under en dejlig varm dyne..... dog mest om vinteren, hvor vinden rusker, regnen eller sneen vælter ned og det er tidligt mørkt....
øhhh, forresten - vi har 1 tv;)
Jannie[/citat]
Hvorfor kan du ikke have tv når din søn er der...?? jeg ligger her med tre drenge rundt om mig og fjernsynet drøner med lidt hyggelyd imens jeg er på nettet...super råhygge luksus tid..:)
Knus..[/citat]
hehe, han kan da ikke sove, hvis vi ser tv?? Lys og lyd?? Det går ikke her, og slet ikke at starte det op nu - han har jo aldrig været vant til det...??
Jannie;) - der faktisk synes det lyder hyggeligt hjemme hos jer..
ps et tillægs-spg: Nu ved jeg jo du putter med alle dine drenge og altid har gjort det... hvordan er det så, når de sover ude? Kan de godt finde ud af det, eller må de i sengen hos dem de overnatter ved??[/citat]
Ja, det er også super hyggeligt...(L) må se at få lagt et billede ind af vores kæmpe seng...Mine drenge sover ret tungt og vågner de, så sover de bare videre. Jeg kan tale telefon, støvsuge, se tv, høre musik osv, uden de vågner.
Når der er ude kan de sagtens sove selv...er de begge ude sover de sammen. Den lille på to sover dog altid i samme rum som monner(morrmor) eller morfar...og de store sover tit inde hos moster hvis hun gider at have dem hos sig. Men svaret må være at de godt kan sove selv også, være med på lejrture, sove ude osv osv...de kan osgå sove på egne værelser alene her, men de vil da helst at vi alle sover sammen.
Er lige kommet fra job og der lå de alle tre og puttede i sengen, så skønt..(L)
Knus...[/citat]
ja, kunne du ikke lægge et billede ind - det kunne være lidt sjovt at se;)
det er da dejligt de sover så tungt, så kan det jo sagtens lade sig gøre.... Lasse ligner desværre sin mor, der sover frygtelig let:'(
jeg har været "på lejr" i 14 mdr nu - vågner med det samme, han gi`r sig eller noget - så jeg glæder mig til han kan komme på eget værelse.
Jannie - der dog elsker at hygge og fjolle i sengen med sønnen i weekenderne(L) [/citat]
Jeg vågner også ved det mindste og er vågen flere gange om natten for ige at putte en af de to små...men synes det er dejligt og nemt, lå de på et andet værelse, så ville jeg alligevel høre dem og ikke kunne putte dem uden at stå op.
Tror det er en vanesag og så må man vidst som mor vænne sig til ikke at sove fast en hel nat igennem. det har jeg ikke gjort i snart 12 år nu..(L)
Knus..og skal nok lægge et billede ind snart...:)[/citat]
Eva ser dine børn ikke deres far, og overnatter der?
Anne
Anmeld