Hvor mange fjernsyn har i???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor mange fjernsyn har i i hjemmet???

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.247 visninger
35 svar
0 synes godt om
8. oktober 2008

twinboys

Vi har i stuen, i køkkenet og i soveværelset og senere når vores drenge bliver større ja så kan vi nok sige 3+2...

Men pt. 3 stk...

Dog ser vi sjældent fjernsyn...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2008

Astrid P

1 stk, og jeg satser ikke på at vi får flere før Smilla bliver gammel nok til at få et på værelset... Vi havde et i soveværelset for en del år siden, men det røg dælme hurtigt ud igen. Mage til erotik-dræber skal man da lede længe efter, vi endte jo med at falde i søvn til Frasier eller Seinfeld hver aften! 8(

Anmeld

8. oktober 2008

A.I.G.

2 her

Anmeld

8. oktober 2008

Pia.

Vi har 4 stk (eller 5, men det sidste er ikke sat til) der bliver brugt....

Vi har i stuen, i soveværelset, og de to store har et hver...

Knus Pia.

Anmeld

8. oktober 2008

heaven

Astrid P skriver:

1 stk, og jeg satser ikke på at vi får flere før Smilla bliver gammel nok til at få et på værelset... Vi havde et i soveværelset for en del år siden, men det røg dælme hurtigt ud igen. Mage til erotik-dræber skal man da lede længe efter, vi endte jo med at falde i søvn til Frasier eller Seinfeld hver aften! 8(

eeejjjj, jeg vil GLÆÆÆÆDE mig til at kunne få tv i soveværelset igen (har sønnen i soverværelset) - der er ikke noget bedre end at gå tidligt i seng, putte sig ind til sin mand og bare hygge og flade ud under en dejlig varm dyne..... dog mest om vinteren, hvor vinden rusker, regnen eller sneen vælter ned og det er tidligt mørkt....

øhhh, forresten - vi har 1 tv;)

Jannie

Anmeld

8. oktober 2008

Lullaby

Stue, soveværelse, computerværelset (min mand vil gerne se fodboldkampen imens han spiller fodbold på sin computer (?)) og så Bellas værelse.

Anmeld

8. oktober 2008

twinboys

heaven skriver:

Astrid P skriver:

eeejjjj, jeg vil GLÆÆÆÆDE mig til at kunne få tv i soveværelset igen (har sønnen i soverværelset) - der er ikke noget bedre end at gå tidligt i seng, putte sig ind til sin mand og bare hygge og flade ud under en dejlig varm dyne..... dog mest om vinteren, hvor vinden rusker, regnen eller sneen vælter ned og det er tidligt mørkt....

Jannie

Åhhh det nyder jeg også...

Majbritt(H)

Anmeld

8. oktober 2008

Honningblomst

heaven skriver:

Astrid P skriver:

Jannie

Hvorfor kan du ikke have tv når din søn er der...?? jeg ligger her med tre drenge rundt om mig og fjernsynet drøner med lidt hyggelyd imens jeg er på nettet...super råhygge luksus tid..:)
Knus..

Anmeld

8. oktober 2008

heaven

Eva skriver:

heaven skriver:

Astrid P skriver:

Jannie

Hvorfor kan du ikke have tv når din søn er der...?? jeg ligger her med tre drenge rundt om mig og fjernsynet drøner med lidt hyggelyd imens jeg er på nettet...super råhygge luksus tid..:)
Knus..

hehe, han kan da ikke sove, hvis vi ser tv?? Lys og lyd?? Det går ikke her, og slet ikke at starte det op nu - han har jo aldrig været vant til det...??

Jannie;) - der faktisk synes det lyder hyggeligt hjemme hos jer..

ps et tillægs-spg: Nu ved jeg jo du putter med alle dine drenge og altid har gjort det... hvordan er det så, når de sover ude? Kan de godt finde ud af det, eller må de i sengen hos dem de overnatter ved??

Anmeld

8. oktober 2008

Becks

Har 1 tv, og det er i stuen... Der kommer aldrig et ind i soveværelset, for når jeg skal sove, så skal der være mørkt og stille :D kan ikke det der med at se tv i sengen, for kan ikke falde i søvn før jeg slukker det alligevel..

Knus(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.