Hvor mange fjernsyn har i???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2008

Mathilde

Vi har 2stk.
Et i stuen og et mindre et i soveværelset:)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2008

lonemus

3 stk - soveværelse, stue og kontor

Lone

Anmeld

9. oktober 2008

fam.4xc

3 stk...

Stuen, soveværelset og på Carolines værelse ;)

Anmeld

9. oktober 2008

tasha33

vi har to men det er kun det ene som er sat til, mangler en omformere for at kunne sætte det andet til.

Anmeld

9. oktober 2008

Fam. Madsen

vi har forresten 3 vi har et i stuen et i soveværelset og et i campingvognen:D:D:D

Anmeld

9. oktober 2008

ekzunz

Vi har 5 - og maaange børn....og 2 der ikke er sat til.... og så mangler jeg stadig en fladskærm til soveværelset.

Anmeld

9. oktober 2008

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Vi har kun et i stuen, men overvejer at få et i soveværelset også, da det kunne være vildt hyggeligt at ligge alle tre i sengen en kedelig søndag og se tegnefilm eller gamle billeder:).

Ingen af børnene har fjernsyn på deres værelse, og det skal de heller ikke have før de bliver væsentligt større, synes ikke børn skal have ubegrænset adgang til tv, og jeg vil gerne se med når de tænder.

Rikke.

Anmeld

9. oktober 2008

Mette+Mathias

Vi har 4.

1 i stuen, 1 i soveværelset, 1 på Lines værelse og 1 i mandens rygerum.+o(

Anmeld

9. oktober 2008

metted

Vi har et stort fladskærms i stuen, et lille i køkkenet, i soveværelset, i gæsteværelset, hos au pairen og i gildestuen i kælderen

Anmeld

9. oktober 2008

quar20

Vi har to der er sat til.. et 42 tommer flad i stuen og et 32 tommer i soveværelset.. De dage jeg har super ondt er det nu dejligt at ligge i min varme store seng og se lidt film :D

Vi har også et lille et der står på loftet, men det er et "kasse" tv og det er ikke så stort...!! :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.