quar20

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

<3

Jamen er helt enig! Vidste dog ikke det med tvillingerne Men syntes at det var nok med ALT det andet.

Og apropos noget med maven. Maria, skriv lige en PB til mig, for jeg har også døjet meget og Tjalfe med og måske kan jeg give dig et par tips

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Fru Nielsen

quar20 skriver:

Jamen gaven SKREG på LOUISE LOUISE LOUISE LOUISE  Også tænkte jeg.. Ja jamen når det skriger sådan så må jeg ikke bare gå forbi og tænke at det er ligemeget..!! Du er simpelthen en rigtig dejlig kvinde - og jeg er dig evigt taknemmelig for at du er som du er, og at vi snakker så meget sammen som vi faktisk gør..!!

Har sagt jeg nupper en dag ud af kalenderen og besøger dig så jeg rigtig kan møde dig og din skønne familie

Tænk sig at du sådan tænker på mig og deler det med baby...!!  ARHHH det er så dejlig og det varme mit hjerte utrolig meget

Er så spændt på posten kommer imorgen, glæder mig heeelt vild.... Og skal love dig du modtager et billede første gang det lille pus prøver det du har købt til hende

Du fortjener folk lige høre hvor meget du egentlig gør for andre, uden du måske helt selv er klar over hvor meget det du gør betyder.....

Glæder mig til du kommer på besøg, bliver såååå hyggeligt.... Og vælg en dag med rigtig go tid

Anmeld

7. marts 2011

Maalene

Åhh søde Maria

Har lige læst dit allerførste indlæg du oprettede herinde - anede slet ikke, at I har været alt det igennem

Synes virkelig du virker til at være en helt igennem fantastisk person, og har kun rosende ord og varme tanker tilovers for dig

Du har virkelig de skønneste drenge, og synes virkelig bare du klarer alt SÅ flot

Du skal have en heeeeel masse krammere og varme tanker - og håber sådan I allesammen kommer igennem dette sammen

Anmeld

7. marts 2011

quar20

Fru Nielsen skriver:

Er så spændt på posten kommer imorgen, glæder mig heeelt vild.... Og skal love dig du modtager et billede første gang det lille pus prøver det du har købt til hende

Du fortjener folk lige høre hvor meget du egentlig gør for andre, uden du måske helt selv er klar over hvor meget det du gør betyder.....

Glæder mig til du kommer på besøg, bliver såååå hyggeligt.... Og vælg en dag med rigtig go tid

ARHHHHHHH hvor er du sød - Ihhh altså...!!

Det er bare SÅ rart at høre og læse at andre tænker på en...!!  Det varmer og gør faktisk sådan at jeg nu sidder og skifter mellem at fælle en tåre og smile over hele femøreren

ARHH jeg glæder mig til at se billeder

Anmeld

7. marts 2011

Maalene

Maalene skriver:

Åhh søde Maria

Har lige læst dit allerførste indlæg du oprettede herinde - anede slet ikke, at I har været alt det igennem

Synes virkelig du virker til at være en helt igennem fantastisk person, og har kun rosende ord og varme tanker tilovers for dig

Du har virkelig de skønneste drenge, og synes virkelig bare du klarer alt SÅ flot

Du skal have en heeeeel masse krammere og varme tanker - og håber sådan I allesammen kommer igennem dette sammen

Og total thumbs up til søde Lousie for at oprette sådan en dejlig tråd

Anmeld

8. marts 2011

Nalle

Hun er simpelthen bare skøn, det vil jeg gerne skrive under på!!

Og nej, hun har ikke haft det nemt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.