quar20

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.670 visninger
25 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

Fru Nielsen

Maria (quar20) fortjener om nogen at blive huske for det dejlige menneske hun er....

Som mange herinde har læst i hendes seneste indlæg så går det hele ikke altid lige nemt derhjemme....

Først mister de tvillinger, lille Liam bliver syg og hun er lang tid indlagt og nu er der gnidninger i forholdet....

Men alligevel er Maria opmærksom på andre, kærlig og helt igennem fantastisk. Hun holder modet oppe for hendes drenges skyld og overfor andre er hun også hundrede procent til stede...

Har desværre endnu aldrig mødt hende i virkeligheden, men har siden Liam blev født jævnligt skrevet med hende både her, på msn eller facebook, og man kan ikke undgå at holde af den pige. Hun er så varm og betænksom....

Den anden dag skriver hun pludselig for at få min adresse, også har hun været ude og købe gave til min ufødte datter. Bare fordi hun lige faldt over det og havde tænkt at det sku jeg bare have... Det varmer, og viser endnu engang at hun er noget så skøn....

Ville ikke så meget med dette indlæg, blot "hylde" en super skøn pige og mor....

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

bullerbassen

Kender hende ikke men det lyder stort hun tænker på din bebs, hvis det hele er lidt stramt derhjemme

Dejligt indlæg og læse

Anmeld

7. marts 2011

Dinna88

Jeg er med her!

Jeg synes Maria er sååååå skøn en kvinde - hun er det eneste menneske jeg kender, som er SÅ energisk og SÅ sjov, alt imens hun er super stærk, en knald god mor, forstående og lige umiddelbart alle positive adjektiver jeg lige kan komme på. - Hvis folk kender hende, så ved I hvad jeg mener, når jeg skriver energisk

Maria og hendes drenge fortjener det absolut bedste, og jeg er sikker på at hun nok skal tage den rette beslutning om hvad der skal ske med deres liv.

Jeg er så heldig at kende Maria personligt, og det er jeg virkelig glad for! Jeg håber hun læser den her tråd, så hun kan se at der er flere der er der for hende, især i denne her tid.

Anmeld

7. marts 2011

twinny

hvor er det dejligt med sådan et indlæg...  Det varmer med sådan nogle indlæg med masser af kærlighed i......

Hun lyder som en fantastisk dame...

Anmeld

7. marts 2011

CiSo

Jeg giver dig helt ret.. 

Har også tænkt (selvom jeg ikke har mødt hende.) at hun er et meget hjerte varm menneske, som altid tænker på andre! 

Så en masse  til hende, fordi hun er så fantastisk som hun er!!!! 

Og lige til dig ts, var det gået min næse forbi at du venter en pige! Kæmpe tillykke med det.

Anmeld

7. marts 2011

Fru Nielsen

sophieamalia skriver:

Jeg giver dig helt ret.. 

Har også tænkt (selvom jeg ikke har mødt hende.) at hun er et meget hjerte varm menneske, som altid tænker på andre! 

Så en masse  til hende, fordi hun er så fantastisk som hun er!!!! 

Og lige til dig ts, var det gået min næse forbi at du venter en pige! Kæmpe tillykke med det.

Tak for det.... Venter en lille pige med termin d 17 august!

Anmeld

7. marts 2011

SussieThyssen

Enig...hun er en dejlig pige.

Så stort knus til dig Maria..du er et menneske med et stort hjerte.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. marts 2011

CiSo

Fru Nielsen skriver:

Tak for det.... Venter en lille pige med termin d 17 august!

Ej hvor dejligt!! 

Anmeld

7. marts 2011

Kruse90

Jeg er helt bestemt også med her
Maria er en skøn person, og jeg glæder mig meget til at møde hende irl
Vi bor ikke så langt fra hinanden

Tak fordi du er som du er Maria

Anmeld

7. marts 2011

quar20

Ej ved i nu hvad...  Ihh de skide hormener der stadig er i min krop - Ja jeg tror sku jeg er en stor hormonbombe for tiden..!!

I er simpelthen bare SÅ dejlige alle sammen..!! TÆNK sig at i sådan tænker om mig  Sikke et chok jeg fik..!! MEN ET DEJLIGT CHOK...!! I forstår slet ikke hvor meget det betyder for at jeg at blir værdsat for DEN JEG ER...!!

Også lige idag hvor min dag bare har været HELT UDE I TORVENE ..!! Jeg ahr jo altid døjet med maven hele mit liv - det har drengene åbenbart arvet fra mig - så nu skal vi på hospitalet i Odense til en længere undersøgelse om HVAD der dog kan gøres for at vi alle kan slippe for mave/tarm problemer..!!

Men ihh altså her sidder og jeg STOR HYLER fordi DU søde Louise/ Fru nielsen starter sådan en tråd om mig - Og tak til ALLE jer andre fordi i er så søde at "hyle" mig

I fortjener hver og enkelt en KÆMPE VARM OG DEJLIG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.