Fru Nielsen skriver:
Maria (quar20) fortjener om nogen at blive huske for det dejlige menneske hun er....
Som mange herinde har læst i hendes seneste indlæg så går det hele ikke altid lige nemt derhjemme....
Først mister de tvillinger, lille Liam bliver syg og hun er lang tid indlagt og nu er der gnidninger i forholdet.... 
Men alligevel er Maria opmærksom på andre, kærlig og helt igennem fantastisk. Hun holder modet oppe for hendes drenges skyld og overfor andre er hun også hundrede procent til stede...
Har desværre endnu aldrig mødt hende i virkeligheden, men har siden Liam blev født jævnligt skrevet med hende både her, på msn eller facebook, og man kan ikke undgå at holde af den pige. Hun er så varm og betænksom....
Den anden dag skriver hun pludselig for at få min adresse, også har hun været ude og købe gave til min ufødte datter. Bare fordi hun lige faldt over det og havde tænkt at det sku jeg bare have... Det varmer, og viser endnu engang at hun er noget så skøn....
Ville ikke så meget med dette indlæg, blot "hylde" en super skøn pige og mor....
Knus 
Jamen gaven SKREG på LOUISE LOUISE LOUISE LOUISE
Også tænkte jeg.. Ja jamen når det skriger sådan så må jeg ikke bare gå forbi og tænke at det er ligemeget..!! Du er simpelthen en rigtig dejlig kvinde - og jeg er dig evigt taknemmelig for at du er som du er, og at vi snakker så meget sammen som vi faktisk gør..!!
Har sagt jeg nupper en dag ud af kalenderen og besøger dig så jeg rigtig kan møde dig og din skønne familie 
Tænk sig at du sådan tænker på mig og deler det med baby...!!
ARHHH det er så dejlig og det varme mit hjerte utrolig meget 
Anmeld