quar20

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

Kruse90

quar20 skriver:

Ej ved i nu hvad...  Ihh de skide hormener der stadig er i min krop - Ja jeg tror sku jeg er en stor hormonbombe for tiden..!!

I er simpelthen bare SÅ dejlige alle sammen..!! TÆNK sig at i sådan tænker om mig  Sikke et chok jeg fik..!! MEN ET DEJLIGT CHOK...!! I forstår slet ikke hvor meget det betyder for at jeg at blir værdsat for DEN JEG ER...!!

Også lige idag hvor min dag bare har været HELT UDE I TORVENE ..!! Jeg ahr jo altid døjet med maven hele mit liv - det har drengene åbenbart arvet fra mig - så nu skal vi på hospitalet i Odense til en længere undersøgelse om HVAD der dog kan gøres for at vi alle kan slippe for mave/tarm problemer..!!

Men ihh altså her sidder og jeg STOR HYLER fordi DU søde Louise/ Fru nielsen starter sådan en tråd om mig - Og tak til ALLE jer andre fordi i er så søde at "hyle" mig

I fortjener hver og enkelt en KÆMPE VARM OG DEJLIG

Du ved hvor jeg er sveske.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

quar20

Kruse90 skriver:

Du ved hvor jeg er sveske.

Anmeld

7. marts 2011

pussepige

quar20 skriver:

Ej ved i nu hvad...  Ihh de skide hormener der stadig er i min krop - Ja jeg tror sku jeg er en stor hormonbombe for tiden..!!

I er simpelthen bare SÅ dejlige alle sammen..!! TÆNK sig at i sådan tænker om mig  Sikke et chok jeg fik..!! MEN ET DEJLIGT CHOK...!! I forstår slet ikke hvor meget det betyder for at jeg at blir værdsat for DEN JEG ER...!!

Også lige idag hvor min dag bare har været HELT UDE I TORVENE ..!! Jeg ahr jo altid døjet med maven hele mit liv - det har drengene åbenbart arvet fra mig - så nu skal vi på hospitalet i Odense til en længere undersøgelse om HVAD der dog kan gøres for at vi alle kan slippe for mave/tarm problemer..!!

Men ihh altså her sidder og jeg STOR HYLER fordi DU søde Louise/ Fru nielsen starter sådan en tråd om mig - Og tak til ALLE jer andre fordi i er så søde at "hyle" mig

I fortjener hver og enkelt en KÆMPE VARM OG DEJLIG

til en skøn pige...

Anmeld

7. marts 2011

quar20

pussepige skriver:

til en skøn pige...

Arhhhh tak

Anmeld

7. marts 2011

Laulund87

Hvorfor skal dejlige mennesker kæmpe med så mange ting

Maria du ved at jeg tænker på dig og er sgu lidt bekymret!

Anmeld

7. marts 2011

quar20

Laulund87 skriver:

Hvorfor skal dejlige mennesker kæmpe med så mange ting

Maria du ved at jeg tænker på dig og er sgu lidt bekymret!

Du så dejlig en kvinde Charlotte...

Anmeld

7. marts 2011

Laulund87

quar20 skriver:

Du så dejlig en kvinde Charlotte...

Anmeld

7. marts 2011

quar20

Fru Nielsen skriver:

Maria (quar20) fortjener om nogen at blive huske for det dejlige menneske hun er....

Som mange herinde har læst i hendes seneste indlæg så går det hele ikke altid lige nemt derhjemme....

Først mister de tvillinger, lille Liam bliver syg og hun er lang tid indlagt og nu er der gnidninger i forholdet....

Men alligevel er Maria opmærksom på andre, kærlig og helt igennem fantastisk. Hun holder modet oppe for hendes drenges skyld og overfor andre er hun også hundrede procent til stede...

Har desværre endnu aldrig mødt hende i virkeligheden, men har siden Liam blev født jævnligt skrevet med hende både her, på msn eller facebook, og man kan ikke undgå at holde af den pige. Hun er så varm og betænksom....

Den anden dag skriver hun pludselig for at få min adresse, også har hun været ude og købe gave til min ufødte datter. Bare fordi hun lige faldt over det og havde tænkt at det sku jeg bare have... Det varmer, og viser endnu engang at hun er noget så skøn....

Ville ikke så meget med dette indlæg, blot "hylde" en super skøn pige og mor....

Knus

Jamen gaven SKREG på LOUISE LOUISE LOUISE LOUISE  Også tænkte jeg.. Ja jamen når det skriger sådan så må jeg ikke bare gå forbi og tænke at det er ligemeget..!! Du er simpelthen en rigtig dejlig kvinde - og jeg er dig evigt taknemmelig for at du er som du er, og at vi snakker så meget sammen som vi faktisk gør..!!

Har sagt jeg nupper en dag ud af kalenderen og besøger dig så jeg rigtig kan møde dig og din skønne familie

Tænk sig at du sådan tænker på mig og deler det med baby...!!  ARHHH det er så dejlig og det varme mit hjerte utrolig meget

Anmeld

7. marts 2011

henh01

Fru Nielsen skriver:

Maria (quar20) fortjener om nogen at blive huske for det dejlige menneske hun er....

Som mange herinde har læst i hendes seneste indlæg så går det hele ikke altid lige nemt derhjemme....

Først mister de tvillinger, lille Liam bliver syg og hun er lang tid indlagt og nu er der gnidninger i forholdet....

Men alligevel er Maria opmærksom på andre, kærlig og helt igennem fantastisk. Hun holder modet oppe for hendes drenges skyld og overfor andre er hun også hundrede procent til stede...

Har desværre endnu aldrig mødt hende i virkeligheden, men har siden Liam blev født jævnligt skrevet med hende både her, på msn eller facebook, og man kan ikke undgå at holde af den pige. Hun er så varm og betænksom....

Den anden dag skriver hun pludselig for at få min adresse, også har hun været ude og købe gave til min ufødte datter. Bare fordi hun lige faldt over det og havde tænkt at det sku jeg bare have... Det varmer, og viser endnu engang at hun er noget så skøn....

Ville ikke så meget med dette indlæg, blot "hylde" en super skøn pige og mor....

Knus

Du har helt ret.

Hun virker som en meget kærlig og rar pige..

Anmeld

7. marts 2011

quar20

henh01 skriver:

Du har helt ret.

Hun virker som en meget kærlig og rar pige..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.