Barn og hund..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

Isabella_mor

ja det forstår jeg heller ikke.. vores hund er over alt... men han ødelægger heller ikke noget.. kun hvis der er et par undebukser der er faldet ud af vasketøjskurven..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

mor til lille emma

Toffi skriver:

Ja og nogle hunde spiser ekskrementer fra andre dyr  Men nej det er ikke noget jeg decideret tænker over når man får en lille møsser i hovedet. Men bakterier er så heller ikke noget jeg spekulere over til daglig, så kunne jeg jo ikke lave andet.

Jeg synes det er helt fair, at man ikke vil have at hunden slikker på en.

Helt sikkert Vi har selv 2 store hunde og de kan da godt komme til at slikke den lille, meeeeeen så er jeg der med det samme med vådservietter

Men man kan også blive for sart jo.. Men lige den med at slikke i hovedet synes jeg bare er ulækkert

Men hundehår... Som en skrev før, ja så må man bare svinge støvsugeren noget oftere.. Her gør jeg det så 3-4 gange dagligt

Anmeld

7. marts 2011

henh01

Vi havde en låge for min datters værelse så hunden ikke kunne gå derind, mest fordi hun skulle kunne sidde i fred og lege uden hunden kom og blandede sig. Nu var han også en unghund med ballade (har har dog aldrig ødelagt noget)

Da vi fik vores søn gik det dog helt galt, han blev stresset og utilregnelig og bed sågar ud efter min kæreste og jeg. Derfor blev han desværre aflivet i sidste uge efter råd fra adfærdsterapeut. Meget sørgeligt.

Noget andet er: Jeg kan simpelthen ikke fordrage at besøge folk hvor deres hunde er i sofaen. Jeg synes det er røv ulækkert at skulle sætte sig i en sofa fyldt med hundehår, hundesavl og sædklatter. AD! Vores hund var aldrig i vores sofa eller seng, men havde til gengæld en meget lækker hundekurv, både i stue og køkkenet.

Anmeld

7. marts 2011

Mira0911

Vi har selv hund, og han må være over det hele... Bare ikke i sengene... 

Anmeld

7. marts 2011

sweet

Toffi skriver:

Hvor skønt..

Min hund ville kaste op hvis han fik kysser og krammer hele tiden. Han hader ihvertfald når jeg gør det, he he he.

hehe vores hunde elsker det  hvilken en har du??

Anmeld

7. marts 2011

*Toffee*

henh01 skriver:

Vi havde en låge for min datters værelse så hunden ikke kunne gå derind, mest fordi hun skulle kunne sidde i fred og lege uden hunden kom og blandede sig. Nu var han også en unghund med ballade (har har dog aldrig ødelagt noget)

Da vi fik vores søn gik det dog helt galt, han blev stresset og utilregnelig og bed sågar ud efter min kæreste og jeg. Derfor blev han desværre aflivet i sidste uge efter råd fra adfærdsterapeut. Meget sørgeligt.

Noget andet er: Jeg kan simpelthen ikke fordrage at besøge folk hvor deres hunde er i sofaen. Jeg synes det er røv ulækkert at skulle sætte sig i en sofa fyldt med hundehår, hundesavl og sædklatter. AD! Vores hund var aldrig i vores sofa eller seng, men havde til gengæld en meget lækker hundekurv, både i stue og køkkenet.

Nååå, det har ikke været rart.  til jer, det er aldrig rart at sige farvel til en hund, slet ikke når det ikke er af alderdom.

Mine hunde er i sofaen, men det ved mine gæster tilgengæld også, så de ved at de ikke skal tage det pæneste tøj på eller noget der tiltrækker hundehår. Der er dog ikke sædklatter  på.. AD!

Anmeld

7. marts 2011

*Toffee*

sweet skriver:

hehe vores hunde elsker det  hvilken en har du??

Jeg har en beagle og en dværgschnauzer  Sidstnævnte fælder ikke og DET er rart.. Til gengæld er det ikke noget jeg slipper for, for når jeg skal have hund igen, så bliver det en beagle og de fælder vildt meget, med deres små stride møghår..

Anmeld

7. marts 2011

*Toffee*

MoarJ skriver:

Vi har selv hund, og han må være over det hele... Bare ikke i sengene... 

Sådan har jeg også selv hund, dog må de også gerne være i sengen..  

Anmeld

7. marts 2011

sweet

Toffi skriver:

Jeg har en beagle og en dværgschnauzer  Sidstnævnte fælder ikke og DET er rart.. Til gengæld er det ikke noget jeg slipper for, for når jeg skal have hund igen, så bliver det en beagle og de fælder vildt meget, med deres små stride møghår..

hehe det med beagle kender jeg godt til.. her i nov overtog vi en tæve på 3 år.. og i forvejen har vi en gammeldags labrador på 2 år der fælder rimelig når hun så endelig fælder..

men nu da du har en beagle selv.. kan du så ikke lige prøve at beskrive din sådan temperament og sind??

Anmeld

7. marts 2011

*Toffee*

isabellamor skriver:

ja det forstår jeg heller ikke.. vores hund er over alt... men han ødelægger heller ikke noget.. kun hvis der er et par undebukser der er faldet ud af vasketøjskurven..

Ja det har jeg også prøvet. Underlig idé de hunde har, he he.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.