Barn og hund..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

*Toffee*

sweet skriver:

hehe her hjemme er vi ikke sarte hvad angår hundehår osv.. min fyrs datter på 4 år elsker de to hunde og de får kysser og kram hele tiden og er med hende inde i sengen eller leger på hendes værelse og det nyder hun jo fuldt ud plus hun er mere tryk ved at de er der til at passe på hende  min søster har også en pige på 5 uger som hun har sat på gulvet så hundene kunne få lov til at snuse og se hende så de viste hvad deet var der kom ind af døren

Hvor skønt..

Min hund ville kaste op hvis han fik kysser og krammer hele tiden. Han hader ihvertfald når jeg gør det, he he he.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Maalene

Toffi skriver:

Jeg er enig med dig... Synes i har gjort jer gode tanker.

Jeg kan da godt forstå hvis folk finder snavs, savl, hår osv. klamt, jeg forstår bare ikke hvorfor man så har hund? Det er nok der jeg mest undrer mig.

Ja, tror mange synes hundehvalpe er SÅÅÅ søde, og så tænker de ikke lige over, at de altså bliver store, kommer til at fælde, svine mv...

Personligt, vil jeg ikke have, at vores hund går og slikker den lille i hovedet og tygger i den lilles legetøj, for den lille kan jo ikke selv sige fra overfor hunden de første par år...

Men hunden skal ligeledes også have et "helle", hvor den kan ligge i fred uden barnet hele tiden jagter den og sådan noget...

Men herregud, hvis vores barn skulle få et lille hundehår i munden, eller få hundehår eller lidt "savl" på tøjet, jamen så vasker vi det da bare...
Der skal være plads til allesammen - HELE FAMILIEN

Anmeld

7. marts 2011

*Toffee*

Maalene skriver:

Ja, tror mange synes hundehvalpe er SÅÅÅ søde, og så tænker de ikke lige over, at de altså bliver store, kommer til at fælde, svine mv...

Personligt, vil jeg ikke have, at vores hund går og slikker den lille i hovedet og tygger i den lilles legetøj, for den lille kan jo ikke selv sige fra overfor hunden de første par år...

Men hunden skal ligeledes også have et "helle", hvor den kan ligge i fred uden barnet hele tiden jagter den og sådan noget...

Men herregud, hvis vores barn skulle få et lille hundehår i munden, eller få hundehår eller lidt "savl" på tøjet, jamen så vasker vi det da bare...
Der skal være plads til allesammen - HELE FAMILIEN

Jeg er helt enig  

Dog er jeg ikke sikker på det ville genere mig at barnet blev slikket i hovedet (altså bare et enkelt lille kys, ikke en regulær vaskning), men det kan jeg nok også først finde ud af hvis jeg en dag får et barn

Anmeld

7. marts 2011

Maalene

Toffi skriver:

Jeg er helt enig  

Dog er jeg ikke sikker på det ville genere mig at barnet blev slikket i hovedet (altså bare et enkelt lille kys, ikke en regulær vaskning), men det kan jeg nok også først finde ud af hvis jeg en dag får et barn

Ja, et lille slik kan ikke skade... Hehe...

Men vi kender nogen, hvor deres hund bare får lov til at vold-slikke deres lille barn, og barnet kan jo ikke selv sige fra, og det synes jeg er lige over grænsen... Synes jo heller ikke selv, det er aller lækrest at blive total over-snavet af en hund

Anmeld

7. marts 2011

mor til lille emma

jeg bryder mig ikke om at hundene slikker i hovedet... Pu ha nej tak da! Og slet ikke på min datter...

De slikker jo sig selv og gør sig rene, og de bakterier skal da ikke op i hendes hoved. Ej føj ... hahaha!!

Anmeld

7. marts 2011

*Toffee*

Maalene skriver:

Ja, et lille slik kan ikke skade... Hehe...

Men vi kender nogen, hvor deres hund bare får lov til at vold-slikke deres lille barn, og barnet kan jo ikke selv sige fra, og det synes jeg er lige over grænsen... Synes jo heller ikke selv, det er aller lækrest at blive total over-snavet af en hund

Okay så er jeg med.. Ja det ville jeg altså også selv have mig frabedt

Anmeld

7. marts 2011

*Toffee*

mor til lille emma skriver:

jeg bryder mig ikke om at hundene slikker i hovedet... Pu ha nej tak da! Og slet ikke på min datter...

De slikker jo sig selv og gør sig rene, og de bakterier skal da ikke op i hendes hoved. Ej føj ... hahaha!!

Ja og nogle hunde spiser ekskrementer fra andre dyr  Men nej det er ikke noget jeg decideret tænker over når man får en lille møsser i hovedet. Men bakterier er så heller ikke noget jeg spekulere over til daglig, så kunne jeg jo ikke lave andet.

Jeg synes det er helt fair, at man ikke vil have at hunden slikker på en.

Anmeld

7. marts 2011

Fru'Rugaard

Vi har selv 2 hunde (labrador)
En på 9 mdr og en på 2 år.
Ham på 2 år tog rigtig fint imod vores datter, da vi kom hjem med hende, i starten slikkede han ekstrem meget på hende, men han ville da også sige hej han lærte hurtigt at han ikke skulle slikke på hende- han tog også hendes legetøj i starten, når han var alene hjemme, fordi at han kedet sig simpelthen sådan, og vi havde af gode grunde ikke altid overskud til at tumle med ham som vi gjorde før. efter 3 mdr, syntes vi at det var synd for ham at han kedet sig sådan, så vi købte en legekammerat til ham
Nu tumler de som tosser, og vores datter's legetøj kan ligge overalt, de tager det IKKE, da vi har sagt nej hver gang, de har været ved det det syntes jeg der er ret godt gået for vores ældste hund, når han var et år, da vores datter kom til verdenen

Rikke - Mor til Maja på 11 mdr

Anmeld

7. marts 2011

*Toffee*

Fru'Rugaard skriver:

Vi har selv 2 hunde (labrador)
En på 9 mdr og en på 2 år.
Ham på 2 år tog rigtig fint imod vores datter, da vi kom hjem med hende, i starten slikkede han ekstrem meget på hende, men han ville da også sige hej han lærte hurtigt at han ikke skulle slikke på hende- han tog også hendes legetøj i starten, når han var alene hjemme, fordi at han kedet sig simpelthen sådan, og vi havde af gode grunde ikke altid overskud til at tumle med ham som vi gjorde før. efter 3 mdr, syntes vi at det var synd for ham at han kedet sig sådan, så vi købte en legekammerat til ham
Nu tumler de som tosser, og vores datter's legetøj kan ligge overalt, de tager det IKKE, da vi har sagt nej hver gang, de har været ved det det syntes jeg der er ret godt gået for vores ældste hund, når han var et år, da vores datter kom til verdenen

Rikke - Mor til Maja på 11 mdr

Hvor dejligt

Anmeld

7. marts 2011

Fru'Rugaard

Toffi skriver:

Hvor dejligt

Meget men de er nogle bøller, og skal nogle gange have af vide at nu kan de godt falde til ro

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.