sen abort eller adoption?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

Isabella_mor

Eva. skriver:

Jeg kunen godt tænke mig at vide hvor mange mange er..du skriver mange får foretaget en sen abort af raske børn...har du en henvisning/link til en side hvor der står hvor mange det handler om?

ja det der ord mange burde jo så ikke være ordet mange.. men mere ordet de kvinder der gør.. eller de få eller sådan. mange er måske overdrivelse fra min side 

det var mere pointen jeg ville have frem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Isabella_mor

SussieThyssen skriver:

Der var jo focus på dette for en del år siden, hvor det netop blev beskrevet af jordemødre om de sene aborter, hvor de stod og klemte livet ud af et levedygtigt foster med håndklæder på den ene stue, mens de kæmpede for at redde et på den anden stue.

Og jeg giver dig helt ret.
Det er groteskt at en del kvinder kan få sen abort udelukkende på grund af snyd, mentale problemer, dårlig social status m.m.
Disse kvinder burde jo ikke have den mulighed, at kunne kassere et ellers sundt og levedygtigt barn, når så mange står parate til at give barnet et godt liv.
Iøvrigt har jeg forstået dit indlæg fra starten og har nøjagtigt det samme synspunkt som du.

Kærligst
Sussie

ja det er jo ganske forfærdeligt og det burde jo netop ikke ske i nogen lande.. og slet ikke i danmark hvor levestandarden er forholdsvist høj.

det er da rart at du har forstået mit indlæg, så er jeg da sikker på at jeg har formuleret mig rigtigt...

Anmeld

7. marts 2011

Aves.

isabellamor skriver:

ja det der ord mange burde jo så ikke være ordet mange.. men mere ordet de kvinder der gør.. eller de få eller sådan. mange er måske overdrivelse fra min side 

det var mere pointen jeg ville have frem...

Men det er da væsenligt om det er 20 fostre eller 1000....nå jeg finder det selv..

Anmeld

7. marts 2011

Isabella_mor

Eva. skriver:

Men det er da væsenligt om det er 20 fostre eller 1000....nå jeg finder det selv..

jeg har linket på den foregående side

Anmeld

7. marts 2011

BinaMor

SussieThyssen skriver:

Der var jo focus på dette for en del år siden, hvor det netop blev beskrevet af jordemødre om de sene aborter, hvor de stod og klemte livet ud af et levedygtigt foster med håndklæder på den ene stue, mens de kæmpede for at redde et på den anden stue.

Og jeg giver dig helt ret.
Det er groteskt at en del kvinder kan få sen abort udelukkende på grund af snyd, mentale problemer, dårlig social status m.m.
Disse kvinder burde jo ikke have den mulighed, at kunne kassere et ellers sundt og levedygtigt barn, når så mange står parate til at give barnet et godt liv.
Iøvrigt har jeg forstået dit indlæg fra starten og har nøjagtigt det samme synspunkt som du.

Kærligst
Sussie

bliver de dræbt med håndklæder?

Anmeld

7. marts 2011

SussieThyssen

BinaMor skriver:

bliver de dræbt med håndklæder?

Det gjorde de på det sygehus, som den pågældende jordemoder fortalte om, ja

Anmeld

7. marts 2011

BinaMor

SussieThyssen skriver:

Det gjorde de på det sygehus, som den pågældende jordemoder fortalte om, ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.