isabellamor skriver:
når et levedygtigt barn bliver valgt fra og fødslen bliver sat i gang bliver barnet født uden normal opsyn.. uden jordemoder og hjerterytme.. når barnet så er født bliver det behandlet som affald som den artikkel jeg blev inspireret fra beskriver det... jeg har oplevet det med mine egne øjne.. barnet jeg så levede. det blev lagt i et tissebækken da det blev født mens kvinden jeg kender sad på toilettet.. der blev lagt låg på og barnet blev lagt ud i skyllerummet for at dø så det kunne blive kasseret som kemisk affald..
det barn blev fjernet fordi at kvinden jeg kender ønskede IKKE at få barnet.. hun tog til amtet og truede med at hun ville gå ud i skoven når fødslen nærmede sig og føde barnet der fordi hun ikke ville have det... hun fik ikke engang valget at adoptere det væk. og det ville hun heller ikke have gjort jeg har spurgt hende efterfølgende, fordi at hun ikke lige gad at der kom en voksen og sagde "er du min mor"
egoistisk a helveds til.. det er DE tilfælde jeg mener og taler om. de tilfæølde hvor en sund og rask kvinde bliver gravid, opdager det LÆNGE efter 12 graviditetsuge, og lyver så bukserne de flyver omkring grunden til at få det fjernet kun af egoistiske årsager... de kvinder skulle tvinges til at føde børnene og så skulle de adopteres væk.. men hvis de valgte det selv og blev præget til at vælge den slags så ville de børn jo heller ikke blive behandlet som affald.. og artiklen siger alligevel 16.000 fostre der bliver fravalgt efter 12 graviditetuge.. hvis ikke det er mange så ved jeg ikke hvad mange er..
Der må være en trykfejl i artiklen, for aborttallet i DK har i mange mange år (nok altid) ligget mellem 15-20.000 I ALT, - så derfor KAN der ikke være 16.000 som får abort efter 12. uge, hvert år.
Jeg er egentlig ret enig med dig, - men hvis man tvinger nogen til at bære et barn de ikke ønsker, hvordan kan de så ikke komme til at skade barnet, med alkohol, stoffer og kemi? Så skulle man spærre dem inde, og det er nok heller ikke helt lovligt, når de ikke har begået en forbrydelse, desværre.
Anmeld