aldrig mere jensens bøfhus i viborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

Laulund87

Babyklar skriver:

og heller ikke randers !! ville jeg lige sige ..

What?? Jeg skulle lige til at skrive at de kunne lære noget af dem i Randers  Jeg synes der er en fantastisk service i Randers og de er SÅ søde. Maden er lækker og kommer lynhurtigt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Dictes mor

En anden gang, hvis I skal ud at spise i Viborg, så kan jeg varmt anbefale For Enden Af Gaden, det er god mad og god betjening. Jensens bøfhus har aldrig sagt mig noget, synes altid det er dårlig mad og service, og spiser der kun til frokost en gang imellem fordi der passer pris og mad sammen, jeg synes, at de tager alt for meget for maden om aftenen i forhold til hvad den er værd.

Anmeld

7. marts 2011

Lone Jakobsen

benjamins'mor skriver:

Vi har bare 1½ - 2 timer til Aalborg, det er lidt langt for at få aftensmad.

vi har vist også der omkring, men var på weekend der for nylig

Anmeld

7. marts 2011

Benjamins'mor

nutche skriver:

vi har vist også der omkring, men var på weekend der for nylig

Okay.

Har du nogensinde været i Aalborg zoo.

Anmeld

7. marts 2011

Frøken J.

Bare lige en lille sidekommentar, så er det altså meningen at den der kage skal være "rå" og flydende indeni Det andet er noget lort, men bare så du er obs på det

Anmeld

8. marts 2011

Shibby

Jeg har NÆSTEN kun kritik ang jensens.

Der har været EN gang hvor maden var lækker og kom efter vi havde sat os,men alt var fikset pga en optagelse så ALT var i orden og tjeneren hoppede og sprang. Men ellers har maden ofte været længe undervejs (35-knap 60 min),kold,ikke gennemstegt.. Går altid derfra med en følelse af at være blevet røvrendt  Skal kun derhen hvis jeg har et kameara med..for så fejler maden nada og man får den uden synderlig meget ventetid!

Anmeld

8. marts 2011

Carina1977

Jeg har mest kommet ved Bones, synes de laver lækkert mad, og så har de en god salatbar

Men jeg har nu også været på Jensens, og den i Herning har jeg kun godt at sige om.

Utroligt at der er sådan en forskel....servicen burde jo være den samme alle steder.

Anmeld

8. marts 2011

Moar2011

Laulund87 skriver:

What?? Jeg skulle lige til at skrive at de kunne lære noget af dem i Randers  Jeg synes der er en fantastisk service i Randers og de er SÅ søde. Maden er lækker og kommer lynhurtigt!

okey, nu har vi været der 3 gange og de 3 gang blev vi dårligere og dårligere betjent..

ventet en time på hovedretten, tog vores glas uden vi var færdig, fik for gammel tyk sovs osv osv..

Anmeld

8. marts 2011

Laulund87

Babyklar skriver:

okey, nu har vi været der 3 gange og de 3 gang blev vi dårligere og dårligere betjent..

ventet en time på hovedretten, tog vores glas uden vi var færdig, fik for gammel tyk sovs osv osv..

Forstår jeg slet ikke..Vi er der jævnligt og vi elsker det!

Men selvfølgelig vil der være nogen der har en anden opfattelse af stedet..

Anmeld

8. marts 2011

Moar2011

Laulund87 skriver:

Forstår jeg slet ikke..Vi er der jævnligt og vi elsker det!

Men selvfølgelig vil der være nogen der har en anden opfattelse af stedet..

okey, i har nok bare været der på heldige dage..

vi fortrækker 100 gange mere bones.. det er lækkert mad, og lækker salatbar..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.