aldrig mere jensens bøfhus i viborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

Moar2011

og heller ikke randers !! ville jeg lige sige ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Sabina92

Babyklar skriver:

Alle de gange jeg har spist i Randers har det vært SÅÅÅ lækkert

Anmeld

7. marts 2011

Moar2011

Sabina92 skriver:

Alle de gange jeg har spist i Randers har det vært SÅÅÅ lækkert

er det rigtigt ..

vi har bare været så uheldige , sidste gang var dråben og vi har ikke været derinde siden ..

de lavet så mange fejl, og vi fik gammel sovs.. og ventede 1 time på hovedretten osv osv ..

Anmeld

7. marts 2011

Benjamins'mor

nutche skriver:

jeg ville også finde adressen på deres hovedkontor og sende en meget vred klage. sæt jeg ikke sammen, send hver jeres. husk alle de små detaljer (så mange som muligt) fx. dato og klokkeslet for jeres besøg, hvad i fik, hvor i sad og evt. hvem der betjente jer.

Jeg går i gang med en klage fra mig og Kristian nu så.

Anmeld

7. marts 2011

Lone Jakobsen

benjamins'mor skriver:

Jeg går i gang med en klage fra mig og Kristian nu så.

vil så lige sige at jensens i Ålborg er helt i orden

Anmeld

7. marts 2011

Lou87

luppe-laban skriver:

ville jeg os men chriss ven ville betale så vi skulle bare spise vores dessert . han sagde han ville sige noget til dem. men det tror jeg nu ikk han gjorder..

hmm okay - ærgeligt.. for det havde de fortjent og høre!

Anmeld

7. marts 2011

Benjamins'mor

luppe-laban skriver:

ja nu kommer der lige noget brok.

var på jensens bøfhus med min kæreste og hans ven og christina (benjaminssmor) og hendes kæreste.

når men vi skal til og bestille mad og vi bestiller så forret. kvater efter kommer der kun 3 a tingene vi har bestilt, min mad mangler og vi får alm sodavand vi bestilte storer.

når jeg går ned og siger jeg mangler min mad. den kommer så da de andre var færdige med deres mad. øvøv når men så skulle vi så ha hovderet vi får svinemørbrad og det hele på 3 a vores tallerkner var koldt.

(karsten og chris vel så bestille 2 storer sodavand  og hun kommer med nogle der var størrer ind dem vi fik først, vi spørg hva støerlse det er, for dem vi fik først var os store, "jamen det bestilte i ikk" når hun kigger så på skærmen for og se hva de skrev på.. hun hørte bare ikk efter vi sagde store først.)

vi siger så det er koldt og hun tager det med. når lidt efter får vi det igen. christinas og min kærestes er varmt min mit er stadig koldt jeg kalder på hende igen og siger det er koldt hun stikker fingeren i kødet og siger det er da varmt nok, siger pænt til hende at det er varmt mad jeg vel ha. karsten bestiller så nogle  ben os.

når hun kommer tilbage med mit mad, ligner præcis det jeg ga hende som hun stak fingeren i. karstens får hans ben og de er så stærke at han ikke kan spise dem.

min kæreste og kristian bliver så sure at de går sammen med lucas, så sidder mig og christina der og venter på de kommer. men men med der kommer ingen, sidder 30-45 min og venter på de kommer og spørg hva vi skal ha til dessert. jeg bliver så sur og tager vores tallerkner ud i køkkent og christina går ned for og spørger efter dessert. de kommer op og vi bestiller.

jeg skulle ha belgisk chokoladekage og christina skulle ha chokolade mouss. de kommer op og jeg tager en bid a min kage og den smager a råkagedej i midten. øv øv øv hvor blev vi bare skuffet over det hele..

der kommer chris og jeg ihvertfald ikke forløbligt..

Går du også igang med at skrive en klage?

Anmeld

7. marts 2011

Dinna88

Babyklar skriver:

Jensens i Randers er bestemt ikke noget at råbe hurra for, nej! Men okay, det er ungarbejdere og frossen mad. Så man kan jo heller ikke forlange meget!

Men jeg har nu fået "fin nok" mad derinde, men det er ikke et sted jeg vælger selv - min familie valgte det til min fødselsdag og det var en super herlig aftens og maden var fin nok, så der var intet at klage over

Anmeld

7. marts 2011

Benjamins'mor

nutche skriver:

vil så lige sige at jensens i Ålborg er helt i orden

Vi har bare 1½ - 2 timer til Aalborg, det er lidt langt for at få aftensmad.

Anmeld

7. marts 2011

Benjamins'mor

nutche skriver:

jeg ville også finde adressen på deres hovedkontor og sende en meget vred klage. sæt jeg ikke sammen, send hver jeres. husk alle de små detaljer (så mange som muligt) fx. dato og klokkeslet for jeres besøg, hvad i fik, hvor i sad og evt. hvem der betjente jer.

Så er klagen pakket i konvolut, sender den i aften. Så må vi jo håbe vi får noget ud af det. Selvom de nok er ret ligeglade.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.