Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
luppe-laban skriver: ja sådan nogle røvhuller
ja sådan nogle røvhuller
Jeg er ikke bange for at sige noget til dem.
Og hvis jeg havde muligheden på deres hjemmeside, havde de godtnok også fået noget afvide. Det er bare ikke iorden, ikke med den dårlige service.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
benjamins'mor skriver: Jeg er ikke bange for at sige noget til dem. Og hvis jeg havde muligheden på deres hjemmeside, havde de godtnok også fået noget afvide. Det er bare ikke iorden, ikke med den dårlige service.
http://www.jensens.com/kontakt
her. så sender vi et brev til dem
luppe-laban skriver: http://www.jensens.com/kontakt her. så sender vi et brev til dem
Kan vi ikke gøre det når vi skal være sammen engang, så kan vi blive helt enige om hvad vi skal skrive?
benjamins'mor skriver: Kan vi ikke gøre det når vi skal være sammen engang, så kan vi blive helt enige om hvad vi skal skrive?
jo det kan vi godt.
Håber da ikke i betalte fuldt beløb for maden ???!!!!
Lou87 skriver: Håber da ikke i betalte fuldt beløb for maden ???!!!!
jo det gjorder vi desvære..
luppe-laban skriver: jo det gjorder vi desvære..
Havde for langt rabat på stedet eller nægtet og betale!Det er sku for dårligt..Jeg har ikk oplevet så dårlig service men har da før krævet kakao/kaffe gratis pga for lang ventetid..Se det som en forretning.. ligeså vel som man ska forhandle med banker..
Lou87 skriver: Havde for langt rabat på stedet eller nægtet og betale!Det er sku for dårligt..Jeg har ikk oplevet så dårlig service men har da før krævet kakao/kaffe gratis pga for lang ventetid..Se det som en forretning.. ligeså vel som man ska forhandle med banker..
ville jeg os men chriss ven ville betale så vi skulle bare spise vores dessert . han sagde han ville sige noget til dem. men det tror jeg nu ikk han gjorder..
jeg ville også finde adressen på deres hovedkontor og sende en meget vred klage. sæt jeg ikke sammen, send hver jeres. husk alle de små detaljer (så mange som muligt) fx. dato og klokkeslet for jeres besøg, hvad i fik, hvor i sad og evt. hvem der betjente jer.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128