Billige bleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

Isabella_mor

kiwifrugten skriver:

Oki super. Jeg kan finde til Valby station så kan jeg sikkert også finde til Valby hallen hehe.

Men den 18 er jeg i Kbh igen så kan jeg lige kontakte dig der:-)

okay...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

lds

Skal de købes i almindelige butikker er denne hjemmeside super - hvilket gælder til alt i en husholdning der skal købes billigst muligt. Bruger den ofte selv til tandpasta, vaskepulver, ost, sodavand osv. osv.

tilbudsugen.dk

Anmeld

7. marts 2011

Camillee

kiwifrugten skriver:

jeg ville høre om der er nogen af jer der ved hvor man kan spare mest muligt ved køb af bleer?

Jeg søger Libero str.1 og 2.

Hvor mange i str 1 bruger man evt

og hvor kan man spare mest på køb af bleer?

hej (:

ne ved jeg selvfølgelig ikke om der er nogle der har nævnt det men KIWi minepris har sådan et bumlekort hvor du får hver 4. pakke libero gratis.

og inde på Libero.dk kan du tilmelde dig en sms service, hvor du hver mandag for en sms men hvor libero er på tilbud

har dog ikke fået smseni nu (:

Anmeld

7. marts 2011

*A*

Vi bruger Vibelle fra Aldi. Det er de bleer som har fungeret bedst for os. De er langt bedre end Libero, synes vi og så er de samtidig langt billigere - et plus når man har tvillinger

Anmeld

7. marts 2011

birthee

Da Frederik var helt lille, brugte jeg bleer fra rema1000, eller brugsens eget mærke... billigere, og absolut gode at bruge... i rema1000 får du 28 bleer str. 2-4 kg for 25 kr...

Derefter har jeg brugt bleer fra Lidl, også med godt resultat...

Anmeld

7. marts 2011

Benjamins'mor

I Lidl kan du købe 56 bleer for 49,95 kr. Kan ikke lige huske mærket, men de er faktisk ekstremt gode.

Jeg selv bruger ikke Libero til min søn længere. Fik nogle af en hvis barn var blevet for stor, og så havde jeg også nogle bleer at starte ud med efter fødslen, men efter det har jeg ikke selv købt dem.

Synes personligt ikke bleerne er ret gode. De er meget stive i det, og de sad dårligt på min søn.

Anmeld

7. marts 2011

Camillee

kiwifrugten skriver:

jeg ville høre om der er nogen af jer der ved hvor man kan spare mest muligt ved køb af bleer?

så kom smsen (:

FØTEX :89,98 kr
KIWI :singlepakke- 59kr
LIVA :89,95 kr
LØVBJERG : 99,50 kr 
NETTO :minipakke- 25 kr
SUPERBRUGSEN:  99,95kr

god jagt (:

Anmeld

7. marts 2011

kiwifrugten

Tusind tak for jeres indlæg allesammen.

Dejligt at få så god vejledning og gode råd :-D

Anmeld

8. marts 2011

Brams

kiwifrugten skriver:

På Libero´s hjemmeside kan du tilmelde dig en e-mail service hvor de hver mandag sender dig en sms med oplysninger om hvor der er tilbud på bleer i den uge

Herhjemme bruger vi kun libero bleer

Anmeld

8. marts 2011

Silvermist

Jeg kan også varmt anbefale bleerne fra Lidl og Vibelle bleerne fra Aldi. Vi har desuden også haft rigtig god erfaring med bleerne fra Rema.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.