Billige bleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

Enayia

Jeg synes dem fra Rema1000 er udemærkede. Har ingen problemer haft med dem, hverken rød numse eller lignene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Isabella_mor

kiwifrugten skriver:

Hvor er det sødt af dig :-D Tusind tak

Jeg bor i Søborg men har også familie i Jylland Hvor bor du?

jeg bor i sjælør/ kbh sv.

Anmeld

7. marts 2011

kiwifrugten

isabellamor skriver:

jeg bor i sjælør/ kbh sv.

Oki hvor ligger den henne i nærhenden?

Jeg kan evt hente dem d. 18 Marts der er jeg tilbage i Kbh

Anmeld

7. marts 2011

Mor til prinsessen :-)

kiwifrugten skriver:

jeg ville høre om der er nogen af jer der ved hvor man kan spare mest muligt ved køb af bleer?

Jeg søger Libero str.1 og 2.

Hvor mange i str 1 bruger man evt

og hvor kan man spare mest på køb af bleer?

hej.. jeg køber bleer i aldi, de er billige, og kåret til de bedste :-) Ellers er rema billige.

det er forskelligt hvor mange man bruger, det kommer an på hvor lille baby er... jeg købte et par pakker, men måtte ned og købe flere da min baby blev født 1 måned for tidlig.

Anmeld

7. marts 2011

Isabella_mor

kiwifrugten skriver:

Oki hvor ligger den henne i nærhenden?

Jeg kan evt hente dem d. 18 Marts der er jeg tilbage i Kbh

lige ved siden af valbyhallen..

sydhavn osv.. derude af.

Anmeld

7. marts 2011

kamtok

Noahmor skriver:

Hvis du er medlem af COOP eller kender nogen der er, så kan man få en gratis babypakke fra nettorvet.dk til afhentning i butikken. Her er der en pakke Libero str. 1 i. Hvis du kender tilstrækkelig mange med medlemskort behøves du ikke at købe nogle i denne størrelse. 

Ellers kan du gå ind på tilbudsugen.dk og skrive bleer, så kan du se, hvor der er tilbud i denne uge. 

Det er Pampers der er i COOP-pakken  og Libero får man hos Dansk Supermarked (føtex, bilka osv.)..

Anmeld

7. marts 2011

quar20

KittyGirl skriver:

jeg er primær bruger af libero bleer.. eller.. det er Lasse der bruger dem haha...

Jeg køber dem i Kiwi... pr. pakke 59 kr. og så får du den fjerde gratis ved visning af bummelum kort... (og ved bummelum kort sparer du også momsen ved køb af økologiske varer) ..

I denne uge har de f.eks. Libero bleer til salg i netto til 25 kr pakken (dog med mindre antal i)

Det er der jeg primært kigger

Når du køber dem i kiwi skal du regne ud hvor mange bleer du får i pakken for prisen  også prøve at tjekke priserne på de store pakker også med antal..!!

Jeg fandt ud af at det faktisk KUN kan betale sig at købe Libero i Kiwi med bumelumkortet op til str. 5

Derefter er det faktisk billigere at give 99kr pr. pakke i føtex når de er på bud

Anmeld

7. marts 2011

<3

KittyGirl skriver:

jeg er primær bruger af libero bleer.. eller.. det er Lasse der bruger dem haha...

Jeg køber dem i Kiwi... pr. pakke 59 kr. og så får du den fjerde gratis ved visning af bummelum kort... (og ved bummelum kort sparer du også momsen ved køb af økologiske varer) ..

I denne uge har de f.eks. Libero bleer til salg i netto til 25 kr pakken (dog med mindre antal i)

Det er der jeg primært kigger

LOL "bummelum kort"!!!! LOL

Anmeld

7. marts 2011

<3

Har brugt som de første alle dem (eller nåede ikke at få brugt dem alle) fra div. startpakker ligesom der allerede er nævnt.

Ellers har vi brugt Aldis som også er testvinder eller da han voksede ud af dem så brugte vi Liberos nr.6 i et par måneder og nu bruger han ikke ble mere

Anmeld

7. marts 2011

kiwifrugten

isabellamor skriver:

lige ved siden af valbyhallen..

sydhavn osv.. derude af.

Oki super. Jeg kan finde til Valby station så kan jeg sikkert også finde til Valby hallen hehe.

Men den 18 er jeg i Kbh igen så kan jeg lige kontakte dig der:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.