Billige bleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.149 visninger
31 svar
0 synes godt om
6. marts 2011

kiwifrugten

jeg ville høre om der er nogen af jer der ved hvor man kan spare mest muligt ved køb af bleer?

Jeg søger Libero str.1 og 2.

Hvor mange i str 1 bruger man evt

og hvor kan man spare mest på køb af bleer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

Noahmor

Hvis du er medlem af COOP eller kender nogen der er, så kan man få en gratis babypakke fra nettorvet.dk til afhentning i butikken. Her er der en pakke Libero str. 1 i. Hvis du kender tilstrækkelig mange med medlemskort behøves du ikke at købe nogle i denne størrelse. 

Ellers kan du gå ind på tilbudsugen.dk og skrive bleer, så kan du se, hvor der er tilbud i denne uge. 

Anmeld

6. marts 2011

celkt

hehe,... ved ikke at købe libero ;-)

ej, jeg syntes faktisk at dem fra liddle er bedre end libero, og så koster de kun 1/3. 

Nå, men hvis du får et normalt str bebs, så skal du kun regne med en pakke str 1, lad i hvert fald være med at købe mere, før du ved du skal bruge dem... Og 2'erne, tja, jeg nåede ikke engang at bruge tre pakker af dem, så man skal være forsigtig med de der kassetilbud...

Ved ikke om det senere hen, når man skal bruge mange af samme slags, kan betale sig at køre til tyskland efter dem?!?

Anmeld

6. marts 2011

Ryberg

jeg er primær bruger af libero bleer.. eller.. det er Lasse der bruger dem haha...

Jeg køber dem i Kiwi... pr. pakke 59 kr. og så får du den fjerde gratis ved visning af bummelum kort... (og ved bummelum kort sparer du også momsen ved køb af økologiske varer) ..

I denne uge har de f.eks. Libero bleer til salg i netto til 25 kr pakken (dog med mindre antal i)

Det er der jeg primært kigger

Anmeld

6. marts 2011

kiwifrugten

1000 tak for jeres svar :-) Så har jeg lidt at gå ud fra.

Syntes altså det er svært når man ikke rigtig kender til alt det der, der er jo en masse man skal vide om produkterne end man lige regner med

Anmeld

6. marts 2011

Sara_S

Lidl bleer er bare de besdste jeg har prøvet. Meget bedre end Pampers og Libero!! 

Og de er SÅ billige at man tror det er løgn!! Jeg giver 52kr for en pakke i str.3 og der er 56 stk. i ... jeg er helt sikker på at de mindre strørrelser er endnu billigere!! 

Anmeld

6. marts 2011

Sara_S

Lidl bleer er bare de besdste jeg har prøvet. Meget bedre end Pampers og Libero!! 

Og de er SÅ billige at man tror det er løgn!! Jeg giver 52kr for en pakke i str.3 og der er 56 stk. i ... jeg er helt sikker på at de mindre strørrelser er endnu billigere!! 

Anmeld

6. marts 2011

LR85

REMA

Uden tvivl rema, har altid brugt dem og vil altid bruge dem

psst, de er de billigste på markedet.

Anmeld

6. marts 2011

Isabella_mor

hvor bor du?

jeg har nemlig lidt str 1 og 2 libero som knægten ikke kan få sin store mave ned i... dem kan du da godt få... tror der er  8-10 styks af hver..

Anmeld

7. marts 2011

kiwifrugten

isabellamor skriver:

hvor bor du?

jeg har nemlig lidt str 1 og 2 libero som knægten ikke kan få sin store mave ned i... dem kan du da godt få... tror der er  8-10 styks af hver..

Hvor er det sødt af dig :-D Tusind tak

Jeg bor i Søborg men har også familie i Jylland Hvor bor du?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.