Han er mig utro !!:'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2011

VIPpigen

Trinemusen skriver:

Tusind tak for alt jeres opbakning og støtte

Og tusind tak til jer der osse har banket mig kærligt i hovedet.

Gu fanden har det da ikke noget med mig at gøre nej, men det var simpelthen bare et knæk jeg fik den dag jeg skrev det. Er jeg ikke god nok-pæn nok- osv osv.

Gu er jeg da det. Jeg har været blind i forhold til ham!

I har givet mig en dejlig start på dagen med alle jeres indlæg!!

Ved godt at man kan sidde og tænke.. ej nu lukker hun snart, nu gider vi ikke høre på hendes sure opstød over hendes egen elendighed længere videre i teksten

men det var rart at få det skrevet ned, velvidende at nogle derude sidder og følger med. 

Tak til jer. Jeg pakker mine ting og flytter hjem i nærheden af min mor som er der 110 procent. det føles helt rigtigt i mit hjerte

knus fra Trine

Det er dejligt at læse du har fået vendt og drejet tingene. Både udenfor skærmen, og herinde. Ja, det er et hårdt slag, og sikke da et røv***, det er slet ikke fair mod en gravid, eller for den sags skyld for nogen kvinde... Jeg forstår ikke utroskab, og kommer aldrig til det.

Start forfra selvom det er hårdt, og du virker til at være en frisk og ellers glad pige, så tro mig fyre er der masser af som er interesseret. Han missede sin chance, og det var sørme syndt for ham. Ud til højre, og tag dig rigtig godt af dig selv, og den kommende lille bebs. Glæd dig over resten af din graviditet, og nyd hvert spark hvert mullen rundt, og lad din mor være en stor del af graviditeten. Det er en vidunderlig tid, og man vil dele det med en SOM ER DER FOR EN....

Stor  Herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Mauser.

ej søde !!! fuck et svin .. det ville jeg slet heller ikke kunne overskue  og så SLET ikke når man er gravid !!! håber virkelig at du kommer godt igennem det, du skal nok klare den alene alligevel .. det er jeg sikker på ! 

Anmeld

10. marts 2011

N&J

Trinemusen skriver:

Tusind tak for dit svar søde..

Jeg kan sagtens forstå din beslutning med at beholde bebse..

Og stort af ham at han ligesom accepterede og sagde han godt kunne forstå dig (trods det jo er dig der bestemmer over din graviditet uanset hans mening)

Men nu er du alene...

Og..

hvis du kan klare det, så kan jeg også.

Min familie er også i jylland.. alle sammen..

Har INGEN I kbh...

Jo hans mor som er sød og hjælpsom, og som er sat ind i det hele..

men føler mig så lille bitte alene.. flyttede jo herover til idioten fordi vi var forelskede og fordi det skulle være os 2...

Nu er alt bare ødelagt..

jeg står og skal igang med uddannelse efter endt barsel osv..

tænker bare økonomisk... osv osv.. et lille spædbarn - ALENE!?

Hvad med bekendtskaber.. social netværk... Fuck jeg er ked...

Det var ikke det jeg havde ønsket

Nu er jeg alene med min datter på to, min datters far sagde fra starten at han ikke var klar - jeg læste indtil jeg gik på barsel, men kunne ikke finde en bolig i kbh (og kommunen var ikke til meget hjælp) så jeg tog "hjem" til mine forældre i Esbjerg og fik en lejlighed, begyndte mit studie (mht. økonomien så kan det sagtens lade sig gøre at læse, så det skal du slet ikke bekymre dig om), da vi så nået til sommerferien tog jeg tilbage til kbh hvor jeg så er fortsat mit studie..

Jeg syntes det var hårdt at være alene i graviditeten, men mere fordi jeg jo ikke rigtig havde nogen at dele det med (heldiogvis var min lillesøster gravid samtidig) men det var ensomt herover - ingen af mine veninder havde børn og hendes far var der jo heller ikke (kun i telefonen)

Må indrømme at jeg er glad for jeg havde mine forældre i nærheden det første år, men nu var min datter heller ikke jordens nemmeste unge..  

Men nu hvor jeg bor herover, og der er flere der bor herover der har svaret i tråden, så skulle vi måske holde et enlig mødre også for de kommende enlige mødre, møde herover, for jeg må sige jeg tror det er vigtigt at du har nogen at dele det her med som står eller har stået der hvor du står lige nu.. jeg har nogle fantastiske forstående veninder (dem der er tilbage) og er evig taknemmelig for dem, men indimellem så savner man nogen der fuldt ud forstår hvordan det er at stå helt alene med ansvaret og alle de forbandede følelser der følger med livet som enlig mor.. 

Skriv endelig hvis du skulle have lyst.. 

Anmeld

10. marts 2011

CmarianN

Trinemusen skriver:

Sidder bare og er i chok...

Har bare grædt og grædt... Hvordan kan han gøre det imod mig

Jeg er gravid i uge 20.. min kæreste og jeg bor sammen i hans lejlighed, og har indtil videre været ret lykkelige.. selvfølgelig har der været op og nedture.. men i bund og grund har alt været godt.

Idag glemmer han at logge ud af sin e-mail.. som står piv åben..

her står der : dit nye login og brugernavn til Scor.dk er ..

Jeg sidder bare som forstenet..

Tager kodeordet og prøver det af på denne her side scor..

Jeg kommer ind i en profil, med hans billede ???????

Går ind i indbakken... her finder jeg tonsvis af breve fra kvinder..

går i udbakken.. finder en masse sleske beskeder fra ham.. uforpligtende sex.. han skulle bare komme og ordne dem og så ville det være det.. osv 

"Tak for sidst" breve....

Jeg rystede.. og sidder stadig og ryster.. jeg konfronterede idioten, som flipper ud. han går helt i panik..

Benægter at det er noget han har noget med at gøre..

for nååeee ja, der er da nogen der bruger din e-mail ik??

Så bad jeg ham om at skride..

og han er smuttet..

på tirsdag er det min fødselsdag.. vi skulle have hygget os, og min familie kom. Jeg sidder bare og holder mig om maven og græder..

HVORDAN KUNNE HAN GØRE DET HER.....

Skulle bare ud med det.. nu skal jeg finde mig et nyt sted at bo.. Jeg er så såret.. jeg har det hårdt psykisk pga graviditeten og alle de hormoner.. og nu får jeg den her lige i hovedet?

Ej nej nej hvor jeg føler med dig!

ÅH gud hvor forfærdelig synd for dig 

Håber du kommer igennem det....

om ikke andet for babys skyld

pøj pøj med det 

KÆMPE 

Anmeld

11. marts 2011

Senia

Hvor er det dejligt at læse at du igen har fået lidt gå-på-mod Du er nemlig god nok

Det lyder da som en rigtig god idé at bo i nærheden af din mor, og have hende som en god støtte i din graviditet.

Jeg ønsker dig alt det bedste, med flytning og resten af graviditeten

Anmeld

11. marts 2011

Trinemusen

Hej søde piger.

Har idag fået ja til den mest fantastiske lejlighed i Hadsten i jylland. ligger mellem randers og Aarhus. 

Min mor har købt hus næsten ved siden af hvilke er så skønt!!

Jeg har fået En stor lækker 3 værelses, men grønne områder og skole lige ved siden af.

Og igår fik jeg at vide at jeg venter en lille pige. så min prinsesse og jeg kommer til at bo i de skønneste omgivelser i nordjylland, hvor jeg ka give hende al den tryghed og kærlighed som hun fortjener.

Jeg har min familie tæt på, og mine veninder. Er så glad!!

Mht Skovlen, han er sur, uforstående (spørg mig ik hvorfan han kan være det) han er frustreret og usamarbejdsvillig.

Men fuck ham, mildest talt! Han kommer vel til fornuft en dag hvis han vil se sin datter.

Er så glad... min mor tager min hund victor i "pleje" så jeg får ro omkring mit barn..

Tror på at en stor stjerne lyse ned på mig lige nu

Kæmpe kram fra mig

Anmeld

11. marts 2011

Mka

Trinemusen skriver:

Hej søde piger.

Har idag fået ja til den mest fantastiske lejlighed i Hadsten i jylland. ligger mellem randers og Aarhus. 

Jeg har fået En stor lækker 3 værelses, men grønne områder og skole lige ved siden af.

Og igår fik jeg at vide at jeg venter en lille pige. så min prinsesse og jeg kommer til at bo i de skønneste omgivelser i nordjylland, hvor jeg ka give hende al den tryghed og kærlighed som hun fortjener.

Mht Skovlen, han er sur, uforstående (spørg mig ik hvorfan han kan være det) han er frustreret og usamarbejdsvillig.

Men fuck ham, mildest talt! Han kommer vel til fornuft en dag hvis han vil se sin datter.

Er så glad... min mor tager min hund victor i "pleje" så jeg får ro omkring mit barn..

Kæmpe kram fra mig

Hvor  er det bare dejligt at høre Du er jo super sej. Ønsker dig og din pige alt held og lykke.

Og tillykke med at det bliver en pige

Anmeld

11. marts 2011

Chellen

Trinemusen skriver:

Hej søde piger.

Kæmpe kram fra mig

Hvor skønt at høre !!!
Jeg er bare sååå glad på dine vegne!!
Der lyses ned på dig, fordi du fortjener det!

Alt det bedste til dig og prinsessen og en rigtig skøn weekend

Anmeld

11. marts 2011

sarahb

Trinemusen skriver:

Hej søde piger.

Kæmpe kram fra mig

Ej hvor er det fantastisk.. Det er bare så godt at høre, og så dejligt du kommer tæt på dit netværk.. Det er bare så skønt... Tænk at der kan komme så meget lykke oveni det du lige har været i.. Det er jo dejligt.
Og ja F*** skovlen, han har ligesom selv valgt at dette skulle ske..

Anmeld

11. marts 2011

Lulle25

Kunne da ikke gå forbi dit indlæg uden at give dig et kramføler med dig.

Kh Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.