Forårsfornemmelser :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg har slet ikke seeeeeeeet den her tråd!!!

ikke ret mange forårsfornemmelser her... ikke på billede i alt fald... Nikoline cykler ellers ivrigt på 3-hjuleren, hjem fra DP og det hele...

ser lige om jeg kan fikse et billede

men i kan lige få to styks morgenglad Nikoline:0)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Klumpe-dumpe

Jules skriver:

Min mormor bliver 80 her den 20 marts :)

Ih altså da, det lyder spændende med sang og halløj...

Skriver du selv sange?

Anmeld

8. marts 2011

Klumpe-dumpe

Ni-ko-li-ne skriver:

men i kan lige få to styks morgenglad Nikoline:0)

Hvor er hun smuk

Og så synes jeg Camillas Luca, minder meget om Nikoline, bare at Nikoline har en smule mere kinder.

Anmeld

8. marts 2011

AnneBJ

Jeg havde slet ikke set denne tråd...! Hvor er det bare nogle skønne forårsbilleder!! Og nogle lækre unger!

Hvordan sætter I billeder ind, så der kan stå tekst før/efter hver enkelt? Det kan jeg simpelthen ikke finde ud af... 

Anmeld

8. marts 2011

Klumpe-dumpe

AnneBJ skriver:

Jeg havde slet ikke set denne tråd...! Hvor er det bare nogle skønne forårsbilleder!! Og nogle lækre unger!

Hvordan sætter I billeder ind, så der kan stå tekst før/efter hver enkelt? Det kan jeg simpelthen ikke finde ud af... 

Ja det er nogle skønne og dejlige unger vi har herinde på NS

Jeg tager mest billeder med min mobil og oploader dem der fra til min facebookprofil, så copyer jeg dem derinde fra, og så ctrl V herinde. og så kan man skrive mellem billederne.

(Hmmm var det mon til at forstår?)

Anmeld

8. marts 2011

AnneBJ

Rose <3 skriver:

Ja det er nogle skønne og dejlige unger vi har herinde på NS

Jeg tager mest billeder med min mobil og oploader dem der fra til min facebookprofil, så copyer jeg dem derinde fra, og så ctrl V herinde. og så kan man skrive mellem billederne.

(Hmmm var det mon til at forstår?)

Ja bestemt... Det vil jeg prøve næste gang... Det må være fordi de er "tilgængelige" på nettet at du så kan gøre sådan - for du bruger slet ikke billedopload funktionen herinde vel?

Anmeld

8. marts 2011

Klumpe-dumpe

AnneBJ skriver:

Ja bestemt... Det vil jeg prøve næste gang... Det må være fordi de er "tilgængelige" på nettet at du så kan gøre sådan - for du bruger slet ikke billedopload funktionen herinde vel?

Nej den bruger jeg nemlig slet ikke den funktion.

Anmeld

8. marts 2011

lion

Hvor er det nogle gode forårsbilleder.

Hvor er Nikoline bare smuk som sin mor.

Hvor ligner Celina bare sin søster. Jeg ville nok i farten havde gætter det var Bianca

Anmeld

9. marts 2011

Jules

Rose <3 skriver:

Ih altså da, det lyder spændende med sang og halløj...

Skriver du selv sange?

Jeps det gør jeg :) hihi.... Hold da op det lyder som sådan en bedstemor ting! Hehe

Anmeld

9. marts 2011

Klumpe-dumpe

Jules skriver:

Jeps det gør jeg :) hihi.... Hold da op det lyder som sådan en bedstemor ting! Hehe

Nej da.... Skulle bare lige vide hvor jeg skulle henvende mig, næste gang jeg skal bruge en sang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.