Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
iln skriver: Her har vi også været ude i det dejlige vejr.
Her har vi også været ude i det dejlige vejr.
IDDDAAAAAAAAAA, hvem pokker er den dreng????
Det kan da bestemt IKKE være Silas, sådan en stor knejt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
anna-jonas skriver: Nøøøøøø.........................for jeg er nemlig i aftenvagt hele weekenden.
Nøøøøøø.........................for jeg er nemlig i aftenvagt hele weekenden.
Så er der sendt solskin til aftenvagten
Rose <3 skriver: Ej Sarah for filan, alle de måger der er ved Isaac (Siger jeg med fugle-forbi) Det er ellers nogle gode billeder, altså kvaliteten af dem. Ja jeg kunne forstille mig, der har været gang i den, med 3 "små" størrelser
Ej Sarah for filan, alle de måger der er ved Isaac (Siger jeg med fugle-forbi)
Det er ellers nogle gode billeder, altså kvaliteten af dem.
Ja jeg kunne forstille mig, der har været gang i den, med 3 "små" størrelser
sarahb skriver: Jeg hader også fulge... ADDDD så nok derfor jeg var lidt væk... haha.. Lad det bare gå ud over dem men ikk mig, sikke dog en Mor.Billederne er bare taget med vores helt almindelige kedelige canon.. Vil så gerne ha et spejlrefleks.
Jeg hader også fulge... ADDDD så nok derfor jeg var lidt væk... haha.. Lad det bare gå ud over dem men ikk mig, sikke dog en Mor.Billederne er bare taget med vores helt almindelige kedelige canon.. Vil så gerne ha et spejlrefleks.
Mit fugleforbi startede da jeg boede i KBH.... Fååårk jeg hadede at gå over rådhuspladsen
Jeg synes nu de er rigtige gode de fotos, jeg vil også gerne havde et nyt, men jeg vil faktisk gerne havde et lille samsung... sådan en lommemodel... (eller en ny mobil med cyber-short)
Jules skriver: Dejlige forårs billeder
Dejlige forårs billeder
Har I været ude og tumle?
idag har vi ikke været ude, men igår var vi 5 kvarter i skoven med barnevognen der ligger stadig riiiiiiigtig meget sne dernede, så det var drønhårdt at skubbe Sol rundt og op ad de temmelig stejle bakker
idag kom Tina med Liva og Karina med Nikoline og så åd vi frugt og legede...eller dvs Liva legede for sig selv og Nikoline tullede rundt og legede hvor hun kunne komme til det Liva var striks og sagde "NEJ!" hver gang Nikoline rørte hendes legeting og Nikoline forsøgte alt det bedste hun havde lært med "Du er ikke færdig med at spise" og "du skal lige ha ren numse!" og også et par desperate "nej pige!" men både Liva og Nikoline var såååååå søde mod Sol og hjalp med at samle sut og legetøj op hele tiden og kom hen helt forsigtigt og sagde hej
så vi har haft en skøøøøøn weekend - og så er årets 3 første maskiner vasketøj forresten tørret udenfor
Tjuhl skriver: idag har vi ikke været ude, men igår var vi 5 kvarter i skoven med barnevognen der ligger stadig riiiiiiigtig meget sne dernede, så det var drønhårdt at skubbe Sol rundt og op ad de temmelig stejle bakker idag kom Tina med Liva og Karina med Nikoline og så åd vi frugt og legede...eller dvs Liva legede for sig selv og Nikoline tullede rundt og legede hvor hun kunne komme til det Liva var striks og sagde "NEJ!" hver gang Nikoline rørte hendes legeting og Nikoline forsøgte alt det bedste hun havde lært med "Du er ikke færdig med at spise" og "du skal lige ha ren numse!" og også et par desperate "nej pige!" men både Liva og Nikoline var såååååå søde mod Sol og hjalp med at samle sut og legetøj op hele tiden og kom hen helt forsigtigt og sagde hej så vi har haft en skøøøøøn weekend - og så er årets 3 første maskiner vasketøj forresten tørret udenfor
Så altså hende Diva-liva har altså været en rigtig madam
Sørme godt I har sådan et stort hus, så der også var plads til Nikoline Jeg kunne nu godt forstille mig at de var rigtig søde og kærlige ved Sol.
Jeg håber også på at få tørt tøj ude i morgen.
Skønne skønne billeder... Især det sidste af Sol-pigen (er kjolen herfra?)
IHHH nogen fantastiske billeder
Og ja sikke et skønt vejr, her har vi også været ude og trille med vognen og ungerne har hygget sig gevaldigt på løbecykler og løbe hjul
sarahb skriver: jaaaa hvor dejligt, endelig er det bare lækkert at være ude..Jeg har været barne pige hele weekenden for Isaacs fætter på 1,3 år ...Så jeg har haft 3 børn.. 1 på 3 mdr 1 på 1,3 år og en på 2,3 år.. PUHA... Men i dag har vi nydt vejret med en gåtur til utterslev mose og give fuglene mad... Så skønt..Fantastiske billeder...Her er vores dag
jaaaa hvor dejligt, endelig er det bare lækkert at være ude..Jeg har været barne pige hele weekenden for Isaacs fætter på 1,3 år ...Så jeg har haft 3 børn.. 1 på 3 mdr 1 på 1,3 år og en på 2,3 år.. PUHA... Men i dag har vi nydt vejret med en gåtur til utterslev mose og give fuglene mad... Så skønt..Fantastiske billeder...Her er vores dag
Rose <3 skriver: Så altså hende Diva-liva har altså været en rigtig madam Sørme godt I har sådan et stort hus, så der også var plads til Nikoline Jeg kunne nu godt forstille mig at de var rigtig søde og kærlige ved Sol. Jeg håber også på at få tørt tøj ude i morgen. Skønne skønne billeder... Især det sidste af Sol-pigen (er kjolen herfra?)
hoho, huset er MEGET lille - men MEGET rummeligt
jaaaaaaa! kjolen er fra Nord!! den er HITTET herhjemme i disse dage
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128