Forårsfornemmelser :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2011

ChatH

Tjuhl skriver:

idag har vi ikke været ude, men igår var vi 5 kvarter i skoven med barnevognen  der ligger stadig riiiiiiigtig meget sne dernede, så det var drønhårdt at skubbe Sol rundt og op ad de temmelig stejle bakker

idag kom Tina med Liva og Karina med Nikoline og så åd vi frugt og legede...eller dvs Liva legede for sig selv og Nikoline tullede rundt og legede hvor hun kunne komme til det Liva var striks og sagde "NEJ!" hver gang Nikoline rørte hendes legeting og Nikoline forsøgte alt det bedste hun havde lært med "Du er ikke færdig med at spise" og "du skal lige ha ren numse!" og også et par desperate "nej pige!" men både Liva og Nikoline var såååååå søde mod Sol og hjalp med at samle sut og legetøj op hele tiden og kom hen helt forsigtigt og sagde hej

så vi har haft en skøøøøøn weekend - og så er årets 3 første maskiner vasketøj forresten tørret udenfor

åh gud hvor er hun bare lækker!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

oo

CVVE skriver:

åh gud hvor er hun bare lækker!!!

taaaaark!! og forresten, tøjet kom i fredags

Anmeld

6. marts 2011

Barbamama

Skønne billeder af den lille lut! Og mit yndlingsdyr tigeren!!!!

Carla og jeg har også været ude og hygge i dag. Vi var på legepladsen og har fodret ænder. Det var bare dejligt. Jeg er i total forårshumør! Der skal bare ikke komme mere sne nu!

Anmeld

6. marts 2011

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

hoho, huset er MEGET lille - men MEGET rummeligt

jaaaaaaa! kjolen er fra Nord!! den er HITTET herhjemme i disse dage

Hvor der er hjerterum er der husrum... så med det kæmpe hjerterum i har, så har i jo et kæmpe hus :)

Den er også skøn den kjole. :)

Anmeld

6. marts 2011

ChatH

Tjuhl skriver:

taaaaark!! og forresten, tøjet kom i fredags

åhh det var godt håber du kan bruge det

Anmeld

6. marts 2011

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

Skønne billeder af den lille lut! Og mit yndlingsdyr tigeren!!!!

Carla og jeg har også været ude og hygge i dag. Vi var på legepladsen og har fodret ænder. Det var bare dejligt. Jeg er i total forårshumør! Der skal bare ikke komme mere sne nu!

Tigerne var i dag rigtige legesyge.... Jeg ved ikke om det var pga. Maluccas scooter, men de fulgte hende langs glasset.

Dejligt at I har nydt vejret udendørs sammen med ænderne, nej altså heroppe lover de da at nattefrosen vil være over midt på ugen, men så skal der komme en del regn.

Anmeld

6. marts 2011

Barbamama

Rose <3 skriver:

Tigerne var i dag rigtige legesyge.... Jeg ved ikke om det var pga. Maluccas scooter, men de fulgte hende langs glasset.

Dejligt at I har nydt vejret udendørs sammen med ænderne, nej altså heroppe lover de da at nattefrosen vil være over midt på ugen, men så skal der komme en del regn.

Neeeeej ikke regn.... Nå, men det er da bedre end sne!!!!

Ja jeg kan stå og glo på tigerne i timevis!!! Så du skal vidst være glad for du ikke havde mig med!

Anmeld

6. marts 2011

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

Neeeeej ikke regn.... Nå, men det er da bedre end sne!!!!

Ja jeg kan stå og glo på tigerne i timevis!!! Så du skal vidst være glad for du ikke havde mig med!

Jow jow regn, så temp. lige kan få et hak op af.

Malucca synes også de var rigtig sjove.... Også fordi de var så tætte på.... Men hun er så bange for oranguetangerne... Hun råbte først MORMOR da hun så dem (siger hun om alle aber) og så kikkede hun på mig: Mor, Lucca bange.. så måtte vi jo gå ud, dem kan jeg ellers bruge rigtig lang tid på.

Anmeld

6. marts 2011

Barbamama

Rose <3 skriver:

Jow jow regn, så temp. lige kan få et hak op af.

Malucca synes også de var rigtig sjove.... Også fordi de var så tætte på.... Men hun er så bange for oranguetangerne... Hun råbte først MORMOR da hun så dem (siger hun om alle aber) og så kikkede hun på mig: Mor, Lucca bange.. så måtte vi jo gå ud, dem kan jeg ellers bruge rigtig lang tid på.

Det er sgu da humor!!!!

Anmeld

6. marts 2011

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

Det er sgu da humor!!!!

Jeps, ham morfar kan hurtig lære Lutten nogle trick... Men nu vil Mormor så IKKE med i zoo ;)

Og så længe hun ikke ser mor, når hun ser en flodhest er det helt fint med mig :P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.